دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

۵۰ بازديد

پتروسا، برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

  • معرفي شركت

شركت پتروسپنتا آذر با نام تجاري پتروساكو با تكيه بر دانش متخصصان شركت و همچنين با تجربه‌اي قريب به 20 سال توانسته است نام نكويي در زمينه توليد، واردات و تامين تجهيزات نفت و گاز از خود برجاي گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بي ترديد خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شريان‌هاي مهم اقتصادي كشور و از سرمايه‌هاي ارزشمند ملـي بـه شـمارمي‌روند. بنابراين لازم است مجموعه‌هاي كارفرمائي، پيمانكـاري و بهـره بـرداري احسـاس مسئوليت نموده و ازمحصولات و ادواتي استفاده كنند كه از پيشرفته‌ترين فناوري‌هـا برخوردار بوده و معتبرترين استانداردهاي روز دنيا را دارد.

يكي از بخش‌هاي اصلي تشكيل دهنده يك مجموعه طراحي پروژه‌هاي صنايع نفت و گاز و پتروشيمي، بخش پايپينگ مي‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترين قسمت از مجموعه پايپينگ است كه بخش وسيعي از طراحي پروژه‌ها را  به خود اختصاص مي‌دهد و داراي انواع مختلفي است. بطور كل لوله‌ها در بخش صنعتي به دو دسته لوله‌هاي فلزي و لوله‌هاي غيرفلزي تقسيم مي‌شوند كه هركدام كاربردهايي متفاوت و متنوعي دارند. كه در ادامه تنها به بررسي ويژگي‌ها و كاربردهاي لوله‌هاي فلزي مي‌پردازيم.

  1. انواع لوله‌هاي فلزي
  1. لوله‌هاي فولادي ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

اين نوع فولاد تركيبي از آلياژ آهن، كرم و نيكل مي‌باشد و بسته به ميزان كرم و نيكل موجود در فولاد از انواع متنوعي برخوردار است. در واقع تعداد زياد انواع و رده‌هاي فولاد ضد زنگ نشانگر آن است كه اين فولادها به طور وسيعي در صنايع مختلف كاربرد دارند.

با توجه به سختي فرآيند ساخت اين نوع فولاد  معمولا از قيمت بالايي برخوردار مي‌باشند، كه همين موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هايي كه هزينه جزء پارامترهاي كم اهميت تلقي شود، بكار رود.

جالب است بدانيد در صورتي‌كه عمليات پرداخت سطحي بر روي لوله‌ها انجام گيرد اين لوله‌ها قابليت آن را دارند تا از نفود و رشد ميكروب‌ها جلوگيري نمايند و امكان استفاده در صنايع غذايي و آشاميدني را پيدا مي‌كنند.

از خصوصيات اين فولادها مي‌توان به مقاومت بالاي آن‌ها در برابر فشار، خوردگي و دماي بالا اشاره كرد.

  1. فولاد آلياژي (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلياژي از كربن وآهن و برخي مواد و فلزات مانند سيليس، مولبيدن، منگنز و … با عيار بسيار پايين ساخته مي‌شود.

اين نوع از لوله‌هاي فولاد آلياژي به علت پايين بودن انبساط حرارتي آن‌ها نسبت به ساير فولادها بيشتر در خطوط گاز سرد و خشك مانندخطوط نيتروژن و سيالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده مي‌گردند.

  1. فولادهاي آلياژي كربن دار( Alloy Steel)

فولادهاي آلياژي كربن دار، آلياژهاي ديگـري از آهن هسـتند كه با افـزودن كربن، سـيليس و فلزاتي همچون مولبيدن، نيكل، واناديم، كرم و برخي ديگر از فلزات با عيار بالا ايجاد مي‌شود.

  1. لوله‌هاي فولادي

مزيت استفاده از لوله‌هاي فولادي به پارامتر مقاومت و هزينه نسبي بستگي دارد. اين نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهاي UV و محيط‌هاي با دماي زياد مقاوم هستند.

 از ديگر مزيت‌هاي اين نوع لوله‌ها مي‌توان به قابليت جوشكاري، مقاومت در برابر خوردگي، دوام و هزينه مناسب اشاره كرد.

  بطور كل لوله هـاي فولادي را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـاي درزدار و لوله‌هــاي بدون درز تقسيم مي‌نمايند.

  1. لوله‌هــاي بدون درز

لوله فولادي بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان يا سيم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معني عدم وجود درزهاي جوش است.

 در فرايند توليد اين دسته از محصولات از مقاطع فولادي اعم از شمش استفاده مي‌شود و پس از حرارت و كشش و ساير فرايندها به لوله فولادي تبديل مي‌شود.

همچنين از اين لوله‌ها معمولا در شرايطي استفاده مي‌شود كه دما و فشار افزايش مي‌يابند.

لوله‌هاي فولادي بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به كار مي‌روند:

عمليات‌هاي بالادستي (لوله‌هاي نفتي) (OTCG)

عمليات‌هاي مياني (انتقال و توزيع سيالات مانند نفت، گاز، بخار، اسيدها، دوغاب‌ها)

عمليات‌هاي پايين دستي (لوله‌هاي فرايندي براي تصفيه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

كاربردهاي لوله كشي عمومي در زمينه تأسيسات

  1. لوله‌هاي درزدار

لوله‌هاي درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هايي گفته مي‌شود كه از شكل‌دهي و جوش دادن ورق‌هاي فولادي با ضخامت‌ها و جنس‌هاي مختلف توليد مي‌شوند.

بدين صورت كه ابتدا ورقه‌هايي با ضخامت‌هاي متفاوت و بر پايه اندازه نهايي لوله برش داده مي‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشكاري مي‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادي ساخته شده و به همين دليل لوله به شكل يكنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، داراي سختي زيادي هستند و مي‌توانند نيرو و فشار بالايي را تحمل كنند و با توجه به وزن كمي كه دارند بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي هستند.

لوله‌هاي درزدار بر اساسي نوع روشي كه به واسطه آن ورق‌هاي فولادي به هم جوش داده مي‌شوند به دسته‌هاي جوشكاري الكتريكي، زيرپودري و ذوبي الكتريكي تقسيم مي‌شوند كه در ادامه به اختصار تشريح شده‌اند.

  • جوشكاري الكتريكي (Electric Resistance Welded)

 در فرآيند جوشكاري الكتريكي لبه‌هاي ورق در اثر حرارت يك  دستگاه جوش الكتريكي به حالت مذاب درآمده و به يكديگر جوش مي‌خورند، به لوله‌هايي كه بر اثر جوشكاري الكتريكي حاصل مي‌شوند به اختصار ERW گفته مي‌شود.

  • جوشكاري زيرپودري (Submerged Arc Welding)

 يكي از پركاربردترين روش‌هاي جوشكاري در صنعت است. در اين روش وقتي لبه‌هاي ورق با يكديگر نور مي شوند شكافي V شكل بين آن‌ها به وجود مي‌آيد كه با دستگاه جوش قوس الكتريكي شكاف را با زير پودرهاي مخصوص پر مي‌كند.

  • جوشكاري ذوبي الكتريكي  (Electric Fusion Welding) 

 از اين روش جوشكاري در توليد لوله درز مستقيم و يا درز مخفي استفاده مي‌شود. لوله‌هاي درزداري  كه به وسيله اين نوع جوش كاري توليد مي‌شوند به لوله هاي EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوي

اتصالات فشار قوي دستهاي از اتصالات صنعتي هستند كه نقش مهمي در رشد صنايع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشيمي دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوي تجهيزات بسيار كوچكي هستند اما قلب صنايع انتقال سيالات محسوب مي‌شوند؛ اين اتصالات معمولاً از فولاد و آلياژهاي خاص ساخته ميشوند كه بسته به فشار سيال و اندازه ساير تجهيزات داراي انواع مختلفي هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوي كه توسط شركت پتروسا تأمين و توليد مي‌گردد مي توان به انواع  زانويي (جوشي و دنده اي)، فلنج (كور، لبه دار، گلودارو ساكت)، سه راهي، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره كرد.

 از آن‌جا كه جابه‌جايي اين سيالات همواره با فشار زيادي و درجه حرارت بالا صورت مي‌گيرد لازم است تا با بررسي دقيق ميزان جابه‌جايي از متناسب‌ترين نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخي از مشتريان ما

گروه مپنا، ماموت، شركت نفت ايرانول،گلوبال پترو تك و...

باتوجه به تنوع و پيچيدگي‌هاي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي كارشناسان شركت آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند. جهت مشاوره مي‌توانيد با شماره 86073350-021 و يا از طريق سايت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نماييد.

آدرس سايت فارسي: petrosaco.com/fa

آدرس سايت انگليسي: petrosaco.com

 

دكتر تيكت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري

۵۴ بازديد

با صفر كمتر !!!! به مسافرت داخلي و خارجي برويد !


دكتر تيكت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري شامل : تور كيش | بليت هواپيما هاي داخلي و خارجي | بليت اتوبوس | بليت قطار | صادر كننده واچر هتل هاي داخلي و خارجي و تور هاي تركيبي و دلخواه يكي از مهم ترين و قديمي ترين و معتبر ترين سرويس هايي است كه بصورت اينترنتي در ايران مشغول خدمت رساني به مردم كشور عزيزمان ميباشد . دكترتيكت اميد دارد با پشتيباني 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانيد نسبت به خريد بليط هواپيما در پروازهاي خارجي و پروازهاي داخلي و ، خريد بليط اتوبوس، رزرو هتل و بليط قطار بهترين و ساده ترين راهكار براي خريد هاي اينترنتي خدمات گردشگري و سفر شما را فراهم آورد.
https://drticket.ir

دكترتيكت تلاش دارد تا اولين گزينه شما مسافر گرامي در برنامه ريزي و حركت به سمت زيباترين محيطهاي جذاب گردشگري و تجاري در سراسر ايران و جهان باشد.

لازم به توضيح است : سايت جديد دكتر تيكت بر اساس نظر سنجي مشتريان محترم با امكانات و خدمات بيشتر آماده و به روز رساني گرديده در هنگام خريد به آدرس ( Drticket.ir ) سايت دقت فرماييد تا در دام كلاهبرداران و فريب كاران نيافتاده و متحمل خسارت نشويد.

ما دكتراي فروش تيكت داريم

وب سايت ما : https://drticket.ir 

 

تورتمنت هاي گيم – مسابقات بازي هاي ويديويي

۵۹ بازديد

تورتمنت هاي گيم – مسابقات بازي هاي ويديويي

اخبار مسابقات بازي هاي ويديويي

تورنمنت چيه؟

اگر شما هم يك گيمر هستيد حتما با واژه تورنمنت آشنا هستيد. اما به صورت تخصصي تر تورنمنت اينطور معنا ميشه:

تورنمنت (به انگليسيtournament يا مسابقات چندجانبه يك دوره مسابقه است كه در پايان به مسابقه  نهايي بين دو تيم يا دو بازيكن منجر شود. تورنمنت‌ها تعداد زيادي از بازيكنان و تيم‌ها را در بر مي‌گيرند و برگزاري آن‌ها معمولاً چندين روز ادامه دارد.

در تورنمنت‌ها معمولاً برنده نهايي با در نظر گرفتن كليه نتايج به‌دست آمده شخص يا تيم مشخص مي‌شود.

خوب حالا شما بگيد كه طرفدار كدوم تورنمنت و بازي هستيد؟ تورنمنت فورتنايت يا تورنمنت رنبو سيكس؟

بازي هاي تك نفره رو بيشتر دوست داريد يا كار و بازي تيمي؟

امروز قصد دارم تا شما رو با يكي از خفن ترين برگزاركننده هاي تورنمنت گيم تو ايران آشنا كنم. اگر عاشق شركت در مسابقات گيم هاي ويديويي هستيد  ميتونيد  خيلي راحت تو تورنمنت هاي رايگان اي كه گيمباز  برگزار ميكنه شركت كنيد.

گيمباز چيه؟ گيمباز كيه؟

تيم گيمباز يك گروه فعاله كه به صورت تخصصي تو حوزه گيم وارد شده و تورنمنت هاي خفن فورتنايت و ... رو برگزار ميكنه. گيمباز يه اپليكيشن هم داره كه شما به راحتي ميتونيد در آن بدون واسطه به خريد و فروش كنسول و تجهيزات گيم مشغول باشيد.  در صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official ميتونيد جديدترين اخبار تورنمنت ها رو بخونيد و ثبت نام كنيد.

براي ديدن قيمت پلي استيشن دست دوم به اينجا سر بزنيد و به صورت مستقيم با فروشنده ها در ارتباط باشيد.  راستي گيمباز رو ميتونيد به صورت مستقيم از پلي استور دانلود كنيد و از نسخه موبايل اين برنامه استفاده كنيد.

 

بررسي فيليمو باكس | تي‌وي باكس فيليمو چه ويژگي‌هايي دارد؟

۴۹ بازديد

بررسي فيليمو باكس | تي‌وي باكس فيليمو چه ويژگي‌هايي دارد؟

هر آنچه كه بايد از فيليمو باكس FB-101 بدانيد

 

مدتي مي‌شود كه دستگاه فيليمو باكس با پشتيباني از سيستم عامل اندرويد به بازار عرضه شده و با در اختيار داشتن ويژگي‌هايي جذاب، مورد توجه بسياري از مردم قرار گرفته است.

محبوبيت سيستم عامل اندرويد باعث شده تا بسياري از شركت‌هاي توليدكننده‌ي تلويزيون‌هاي هوشمند، به سيستم عامل Android TV روي بياورند؛ با اين حال، خيلي ديگر از تلويزيون‌هاي هوشمند مانند محصولات سامسونگ يا ال‌جي همچنان ترجيح مي‌دهند تا از سيستم عامل‌هاي اختصاصي خودشان استفاده كنند.

همچنين شما مي‌توانيد براي خريد اندرويد باكس  به فروشگاه ديجي كالا مراجعه نماييد.

suum_a8.jpg 

همين موضوع باعث شده تا بسياري از مردم براي بهره بردن از قابليت‌هاي كاربردي سيستم عامل اندرويد به دستگاه‌هاي اندرويد باكس يا تي‌وي باكس روي بياورند. بنابراين براي اين كه بتوانيد تلويزيون معمولي خود را به يك دستگاه هوشمند با پردازنده‌هاي قدرتمند تبديل كنيد، مي‌توانيد با پرداخت هزينه‌اي كم، به راحتي يك دستگاه Android TV Box را براي خود تهيه نماييد. البته اگر هم از تلويزيون‌هاي هوشمند يا همان Smart TVها بهره مي‌بريد، مي‌توانيد با تهيه يك اندرويد باكس، تلويزيون خود را به يك دستگاه اندرويدي تبديل كرده و از دسترسي به هزاران نرم‌ افزار و حتي بازي، لذتي دوچندان ببريد.

اندرويد تي‌وي باكس چيست؟

همان طور كه پيش از اين هم اشاره شد، اندرويد تي‌وي باكس‌ها دستگاه‌هايي هستند كه از سيستم عامل اندرويد تي‌وي پشتيباني مي‌كنند و به واسطه انواع و اقسام نمايشگرها و تلويزيون‌ها، تمام اين قابليت‌ها را براي شما به تصوير مي‌كشند. شما با تهيه يك اندرويد باكس مي‌توانيد نمايشگر يا تلويزيون خود را به يك دستگاه اندرويدي كاملا هوشمند تبديل كنيد و از تمامي قابليت‌هاي آن لذت ببريد.

براي مثال به راحتي هر چه تمام‌تر به مودم WiFi متصل شويد و از وب‌گردي در نمايشگر خود، لذت ببريد. در كنار اين موضوع، استفاده از برنامه‌هاي اندرويد و بازي‌هاي ويديويي آن مي‌تواند زندگي مدرن و متفاوتي براي شما در خانه يا حتي محل كارتان به ارمغان بياورد.

با اين حال، در دو سه سال اخير مدل‌هاي متنوع و مختلفي از اندرويد باكس‌ها وارد ايران شده‌اند كه بازه‌هاي قيمتي كاملا متفاوتي را هم در برگرفته‌اند؛ با اين حال، ما در اين مقاله سعي داريم تا با معرفي و بررسي دستگاه فيليمو باكس نمونه‌ي ايراني و نسبتا مقرون به صرفه‌ي آن را به شما معرفي كنيم؛ نمونه‌اي كه برخي از قابليت‌هاي جذاب آن مي‌تواند به‌راحتي نظر شما را جلب نمايد.

آنباكسينگ فيليمو باكس

هر چند جعبه‌ي اين دستگاه ساده است اما وجود لوگوي آشناي فيليمو اولين چيزي است كه براي خريداران آن جذابيت ايجاد مي‌كند. بعد از باز كردن جعبه، با فيليمو باكس كوچك، ساده و صد البته زيبايي مواجه مي‌شويد؛ البته گول ظاهرش را نخوريد؛ همين دستگاه دنيايي نسبتا بدون مرز را در نمايشگرها و تلويزيون‌هاي شما ساخت و پرداخت مي‌كند. بعد از آن هم نوبت به ساير متعلقات مربوط به راه‌اندازي فيليمو باكس مي‌شود. لوازم جاني Filimo Box عبارت‌اند از:

  • آداپتور
  • كابل HDMI
  • كابل AV
  • كنترل هوشمند

شايد اين دستگاه به لحاظ سخت‌افزاري توان رقابت با برخي از همتاهاي غربي يا حتي چيني قدرتمند خود را نداشته باشد اما نمي‌توان منكر اين مسئله شد كه كيفيت خودِ دستگاه و همچنين لوازم جانبي آن، شما را حيرت زده خواهد كرد. كيفيت پلاستيك و حتي چاپ در فيليمو باكس خيال شما را از بابت خريد محصولي با كيفيت راحت مي‌كند؛ از طرفي ديگر كيفيت لوازم جانبي آن هم در سطح مطلوبي است و مي‌توان اطمينان حاصل كرد كه شما با دستگاهي بادوام طرف هستيد؛ دستگاهي كه داراي گارانتي ?? ماهه بوده و همين موضوع يكي ديگر از ارزش‌هاي افزوده‌ي اندرويد باكس فيليمو به حساب مي‌آيد.

Play Video

با اين حال، فيليمو باكس هرگز ادعا نمي‌كند كه يك اندرويد باكس قدرتمند براي اجراي تمام بازي‌هاي موبايلي است؛ توجه داشته باشيد كه در حال حاضر اين دستگاه تنها با قيمت ??? هزار تومان در دسترس قرار دارد و هرگز نبايد در مقابل پرداخت چنين مبلغي، انتظار سخت‌افزار فوق‌العاده‌اي را داشته باشيد.

وقتي دستگاه را به برق مي‌زنيد، نور آبي رنگ زيبايي محيط فيليمو باكس را احاطه مي‌كند كه همين نور، به سادگي زيبايي بي‌حد و حصري را به اين دستگاه كوچك و دوست‌داشتني مي‌دهد. البته اگر هم دستگاه را روشن كنيد، همين نور آبي رنگ به احترام فيليمو به رنگ نارنجي درمي‌آيد.

به لطف سيستم عامل اندرويد و پشتيباني از زبان فارسي، براي نصب و راه اندازي دستگاه فيليمو باكس هيچ دردسر خاصي نخواهيد داشت. تنها كافي‌ست تا يك حساب كاربري گوگل را با اين دستگاه همگام‌سازي كنيد ته به راحتي از برنامه‌هاي موجود در اين اندرويد باكس ايراني بهره‌مند شويد.

هر چند كه همه چيز در مورد دستگاه فيليمو باكس خوب پيش مي‌رود، اما ريموت آن به رغم زيبايي، وزن سبك و ارگونومي مناسب، از يكي دو ضعف نه‌چندان چشمگير، رنج مي‌برد. براي مثال خبري از دكمه‌ي Mute (قطع صدا) در اين كنترلر نيست و بايد در كنار اين ريموت، همواره كنترل تلويزيون را هم در كنار خود، به همراه داشته باشيد تا در صورت لزوم، در عرض يك ثانيه صداي در حال پخش را به طور كامل قطع كنيد.

يكي از مهم‌ترين شعارها و در عين حال نقاط قوت اين دستگاه، تعلق آن به شركت صبا ايده است؛ شركتي كه به لطف سرويس اشتراكي VOD فيليمو توانست به برندي مطرح و صدالبته محبوب در سراسر ايران و حتي خارج از ايران تبديل شود و به همين خاطر سخت افزار اندرويدي اين شركت هم، نام فيليمو را به يدك مي‌كشد.

بنابراين، بسياري از كساني كه نسبت به خريد اين دستگاه اقدام مي‌كنند، دوست دارند كه به راحتي از تمام امكانات سرويس اشتراكي فيليمو بهره‌مند شود و نبود دكمه‌هاي مربوط به پلير مانند دكمه‌هاي پخش، توقف و امثال آن، مانع از اين مي‌شود كه مطلقا از ريموت كنترل فيليمو باكس لذت كافي را ببريد.

با اين حال، دكمه‌اي روي اين كنترل طراحي شده است كه با فشردن آن، مستقيما به اپليكيشن فيليمو هدايت مي‌شود تا به راحتي و با حداكثر سرعت ممكن، به آرشيوي بي‌كران از فيلم‌ها و سريال‌هاي خارجي و ايراني، دسترسي پيدا كنيد.

مشخصات سخت افزاري Filimo Box

تي‌وي باكس شركت صبا ايده با توجه به بازه‌ي قيمتي كه دارد، از مشخصات سخت افزاري قابل قبولي بهره مي‌برد. با اين حال، همه چيز برمي‌گردد به اين كه دقيقا چه هدفي را از خريد يك اندرويد باكس دنبال مي‌كنيد؛ اگر صرفا براي وب‌گردي، استفاده از برخي برنامه‌هاي كاربردي و همچنين تماشاي انواع فيلم و سريال به صورت آنلاين به سراغ فيليمو باكس رفته‌ايد، بايد اعتراف كرد كه اين دستگاه به راحتي كار شما را راه مي‌اندازد. حتي سرعت بوت اين دستگاه هم شما را شگفت‌زده خواهد كرد.

  • پردازنده: AML S905X2(androidtv) Quad-Core ARM Cortex-A53 up to 2.0GHz
  • پردازنده‌ي گرافيكي: ARM Dvalin MP2
  • حافظه‌ي رم: ? گيگابايت DDR4
  • تعداد پورت‌هاي USB: دو عدد
  • حافظه‌ي داخلي: ?? گيگابايت

يكي ديگر از نكات قابل توجه در مورد اين دستگاه، وجود ?? گيگابايت حافظه‌ي داخلي است؛ اين فضا علاوه بر اين كه به شما امكان نصب ??ها نرم‌افزار و بازي مختلف را مي‌دهد، باعث مي‌شود تا شما حافظه‌اي هرچند كم اما كار راه‌انداز، براي ذخيره‌سازي بسياري از مدياها را داشته باشيد.

 

 

 

مهم‌ترين قابليت‌هاي دستگاه فيليمو باكس

همان طور كه پيش از اين هم اشاره شد، پشتيباني از سيستم عامل اندرويد باعث شده تا اندرويد باكس شركت فيليمو دريايي بي‌كران از قابليت‌ها را در اختيار كاربران خود قرار بدهد. از مهم‌ترين توانايي‌هاي سخت‌ افزاري اين دستگاه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. خروجي كيفيت Full HD و 4K
  2. خروجي AV براي تلويزيون‌هاي قديمي
  3. داراي پورت LAN براي استفاده از اينترنت
  4. داراي WiFi تا شعاع ??? متر
  5. سيستم عامل اندرويد ?.?
  6. دستيار صوتي گوگل

تماشاي انواع فيلم و سريال با كيفيت 4K بدون شك يكي از مهم‌ترين مزيت‌هاي دستگاه فيليمو باكس به شمار مي‌رود. شايد به خودتان بگوييد كه براي هيچ اينترنتي براي تماشاي فيلم‌هاي 4K وجود ندارد يا اصلا فيلم دانلود شده با اين كيفيت را مي‌توان مستقيما از طريق تلويزيون تماشا كرد! اما به خاطر داشته باشيد كه فرمت بسياري از فيلم‌ها ممكن است با تلويزيون شما سازگاري نداشته باشد! بنابراين يك اندرويد باكس با چهار هسته پردازنده، به راحتي مي‌تواند اين نياز را در شما مرتفع سازد.

همچنين به رغم وجود برخي كمبودها در ريموت كنترل فيليمو باكس، وجود يك ميكروفون براي استفاده از دستيار صوتي گوگل، باعث مي‌شود تا به راحتي در خانه يا محل كار خود به تكنولوژي روز دنيا همگام شويد. دستيار صوتي اين امكان را در اختيار شما قرار مي‌دهد تا صرفا با بيان خواسته‌هايتان، نه تايپ آن‌ها، تمام جستجوهايي كه مي‌خواهيد با حداكثر سرعت ممكن انجام شود.

همچنين به لطف وجود دو پورت USB، علاوه بر اين كه مي‌توانيد به راحتي فلش مموري‌هاي خود را از طريق اين دستگاه اجرا كنيد، اين قابليت هم وجود دارد كه با يك دانگل، موس و كيبردتان را به فيليمو باكس متصل نماييد. چنين چيزي، قطعا باعث سهولت كار با اين اندرويد باكس مي‌شود.

نصب نرم افزار در فيليمو باكس

متاسفانه وجود برخي محدوديت‌هاي نرم افزاري باعث مي‌شود تا اين طور احساس كنيد كه دستگاه فيليمو باكس تمام نيازهاي شما را رفع نمي‌كند؛ بايد به اين نكته توجه داشته باشيد اين قرار نيست كه يك تي‌وي باكس تمام كارايي يك تلفن هوشمند اندرويدي را در اختيار شما قرار دهد. بسياري از نرم‌افزارها با نمايش در تلويزيون‌ها و ساير نمايشگرها سازگاري ندارند و به همين خاطر، اگر به گوگل پلي‌استور فيليمو باكس مراجعه كنيد، احتمال دارد كه بسياري از بازي‌ها و نرم‌افزارهاي مورد نظرتان را پيدا نكنيد.

اما اگر اصرار به نصب اين دسته از برنامه‌ها داريد، تنها كاري كه بايد انجام دهيد، اين است كه فلش مموري را به دستگاه Filimo Box متصل كنيد و سپس به نصب تك تك برنامه‌ها و حتي بازي‌هاي مدنظرتان بپردازيد. البته فراموش نكنيد كه بنا به دلايل امنيتي، لازم است پيش از هر چيزي اجازه‌ي نصب برنامه از منابع ناشناس را براي دستگاه خود، صادر كنيد. به اين نكته هم توجه داشته باشيد كه در اين صورت، ممكن است برنامه به صورت ورتيكال اجرا شود در حالي كه طبيعتا، تلويزيون يا نمايشگر شما در حالت افقي و عريض قرار دارد.

 

يك سال اشتراك رايگان فيليمو، برگ برنده‌ي Filimo Box

از تمام قابليت‌هاي دستگاه فيليمو باكس كه بگذريم، وجود هديه‌ي بسيار بسيار ارزشمند شركت صبا ايده، مي‌توانيد خريد اين دستگاه را به انتخابي منطقي و جذاب تبديل كند. اگر نگاهي به تعرفه‌هاي اشتراك فيليمو بياندازيد، متوجه خواهيد شد كه ارزشمندترين تعرفه به اشتراك ? ماهه‌ي اين VOD بازمي‌گردد. شما براي خريد اشتراك شش ماهه‌‌ي فيليمو موظف به پرداخت رقمي در حدود ??? هزار تومان هستيد اما فراموش نكنيد كه با خريد يك دستگاه فيليمو باكس، مي‌توان به صورت كاملا رايگان از اشتراك يك ساله‌ي سرويس اشتراكي Filimo بهره‌مند شويد! اشتراكي كه حداقل ارزش آن نزديك به ??? هزار تومان است!

بنابراين اگر به دنبال اين هستيد كه در كنار اندرويد تي‌وي باكس خود، يك سال به صورت رايگان به اقيانوسي از فيلم‌ها و سريال‌هاي خارجي و ايراني دسترسي داشته باشيد، شك نكنيد كه خريد فيليمو باكس مي‌تواند يك انتخاب معقول و رضايت‌بخش براي شما به حساب بيايد.

همچنين شما مي‌توانيد براي خريد فيليمو باكس به فروشگاه ديجي كالا مراجعه نماييد.

به‌روزرساني

فيليمو به تازگي اشتراك رايگان يك ساله را به مدت زمان سه ماهه تغيير داده است