دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

۳۰ بازديد

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

نقش و كاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسكوني پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله حفاظ پله فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و ,روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما بايد بتوانيد نوع هاي جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور زشت ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد.

نوع هاي حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده

ساخت اين نوع حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميتوانيد خريد حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. نوع هاي مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها استفاده كنيد. حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده شامل نوع هاي زير است:

حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده آكاردئوني

علت اين نوع نامگذاري اين است كه اين نوع حفاظ ها شبيه به آكاردئون هستند. حفاظ پنجره آهني از نوع آكاردئوني در واقع از نوع تاشو است كه يك طرف آن زمان بسته شدن كاملا جمع خواهد شد. شما ميتوانيد توسط اين نوع حفاظ ها، قسمت وسيعي از پنجره را تحت پوشش قرار دهيد. قطعات اين سازه ها بايد به شكلي هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشيد كه براي استفاده از حفاظ آكاردئوني همچنين بايد از دو قفل استفاده كنيد تا امنيت را ايجاد كنيد.

منظور از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه نوع هاي مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها تنها يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

زماني كه مي گوييم قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با نوع هاي قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها آشنا كنيم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

۱۵ بازديد

ساختمان نشين شدن نياز به تغير سبك زندگي و تغير عادت هاي قديمي دارد به همين خاطر قوانين براي ساختمان نشيني وضع و افراد ملزم به انجام آن شدند تا بتوانند در كنار يكديگر زندگي آرام تري داشته باشند و با همسايگان خود به مشكل بر نخورند.

اين قوانين شامل رعايت حق همسايگان، رعايت نظافت ساختمان، پرداخت شارژ ساختمان و… است؛ در اين ميان همواره بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و هزينه تعمير آسانسور ميان ساكنين اختلافات وجود داشته است. در اين مقاله مي خواهيم به اين موضوع مي پردازيم كه آيا هزينه تعمير آسانسور مستاجر بر عهده خود مستاجر است يا بايد توسط صاحب خانه پرداخت شود؟ آسانسور مانا قصد دارد به اين مقوله بپردازد.

طبق قوانين موجود در اين زمينه پرداخت هزينه هاي تعميري يا ديگر هزينه ها بر طبق يكسري تقسيم بندي هايي انجام مي شود كه قانون در اين مورد به صورت واضح توضيح داده است. در همه ساختمان ها بعضي هزينه هاي جاري مثل پول آب، گاز در صورت مشاع بودن، هزينه برق مشاع، حقوق و حق الزحمه سرايدار، هزينه نظافت مشاعات ساختمان، هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و… وجود دارد كه براي پرداخت اين هزينه ها مبلغي به عنوان شارژ ساختمان تعيين مي شود كه همه ساكنين ملزم به پرداخت آن مي باشند.

در زمان اجاره ملك، مستاجر از همه امكانات ساختمان در زمان اجاره استفاده مي كند و پرداخت شارژ ساختمان كه شامل هزينه سرويس و نگهداري آسانسور هم است برعهده مستاجرين است.

علت خرابي آسانسور چيست؟

آسانسور كه دستگاهي داراي سير تكاملي و تاريخچه جالب است، تنها يك جعبه نيست. اگر آن را بيش از يك جعبه مي دانيد و كنجكاو هستيد كه بخش هاي اصلي و تشكيل دهنده يك آسانسور چيست و چگونه كار مي كند، بايد نگاهي به موارد زير بياندازيد. بخش هاي اصلي آن عبارت هستند از:

  •  يك يا چند كابين (همان جعبه هاي فلزي) كه ما را پايين و بالا مي برند؛
  • وزنه هاي متعادل كننده اين كابين ها؛
  • يك موتور الكتريكي كه كابين ها را بالا و پايين مي كشند و شامل يك سيستم ترمز مي باشند؛
  • يك سيستم مشتمل از كابل هاي فلزي قوي و قرقره هايي كه ميان كابل ها و موتور ها حركت مي كنند؛
  • سيستم هاي امنيتي گوناگون كه درصورت خرابي يك كابل مسافران را حفظ مي كنند؛
  • و يك سيستم كنترل الكترونيكي كه كابين ها را برحسب يك الگوريتم آسانسور به طبقات درست هدايت مي كند (البته در ساختمان هاي بزرگ)؛ به اين ترتيب مي توان اطمينان داشت كه افراد با سرعت و به راحتي، به مقصد مورد نظرشان مي رسند.
  • اين مورد آخر خصوصا براي آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده بسيار حايز اهميت است. سيستم هاي هوشمند و امروزي طوري طراحي مي شوند كه در ابتداي روز بيشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بيشتر به پايين بياورند.

آيا ساكنين طبقه همكف و اول بايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را بپردازند؟

با بالا رفتن بعضي از هزينه ها در مورد سرويس آسانسور در بسياري از مجتمع هاي مسكوني، ساكنين طبقه همكف و اول بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور اختلاف دارند و بر اين اعتقاداند كه به علت استفاده كم و يا استفاده نكردن آن ها از آسانسور نبايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور   https://asansormana.com/    را بپردازند.
اما طبق ماده 23 قانون تملك ساختمان ها در مورد قوانين استفاده از آسانسور، اعتراض ساكنين طبقه همكف و اول مبني بر عدم پرداخت هزينه هاي مربوط به علت استفاده نكردن از آن، قابل پذيرش نيست و همه ساكنين ملزم به پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند حتي واحد هايي كه در بيشتر ايام سال خالي و بلا استفاده مي باشند ملزم به پرداخت شارژ آسانسور و در آخر هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند.

در مورد هزينه هاي جاري و جزئي كه يك مجتمع مسكوني مي تواند داشته باشد صحبت كرديم و دريافتيم كه شارژ ساختمان هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را هم شامل مي شود و بايد مستاجر به صورت ماهانه آن را پرداخت كند. حال در مورد هزينه هاي كلي و اساسي صحبت مي كنيم كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر هم شامل آن مي شود.

پرداخت هزينه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر بر عهده كيست؟

همه قطعات مكانيكي و غير مكانيكي كه در آسانسور استفاده شده با گذشت زمان و استفاده مستمر از آن دچار فرسودگي مي شود و آن كارايي كه سابق داشت را ديگر ندارد. آسانسور حتي با وجود استفاده از خدمات سرويس و نگهداري حرفه اي و منظم، قطعات آسانسور دچار فرسودگي شده و نياز به تعمير و يا تعويض پيدا مي كنند، كه هزينه تعمير آسانسور ميان همه ساكنين ساختمان تقسيم مي شود؛ حال اين سوال ايجاد مي شود كه آيا پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

از آن جا كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر جز تعمير كلي و اساسي ساختمان به حساب مي آيد پس در مورد پرداخت اين هزينه ها مسئوليتي متوجه مستاجر نيست. به عبارتي بايد درباره اين از سوالات پاسخ داد كه تعمير و تعويض قطعات مهم و اساسي آسانسور باعث افزايش ارزش آسانسور و در آخر افزايش ارزش ملك مي شود پس پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است.

همينطور هزينه هاي مربوط به تزئنات داخلي كابين آسانسور و بازسازي آسانسور برعهده مالك است. اشاره كنيم كه اگر خسارت بر آسانسور وارد شود كه به علت بي توجهي مستاجر و يا بستگان ايشان ايجاد شده باشد نه تنها پرداخت هزينه بر عهده مالك نيس بلكه مستاجر بايد خسارت كامل تعمير و يا تعويض قطعه معيوب را بپردازد.

منبع : https://asansormana.com/

EIS در دوربين مدار بسته چه كاربردي دارد؟

۳۸ بازديد

EIS در دوربين مدار بسته چه كاربردي دارد؟

 بسيار پيش مي آيد كه  دوربين مداربسته  در مكان هاي عمومي، شلوغ و روباز نصب شوند. اين امر باعث مي شود تا همواره در معرض عوامل طبيعي و مكانيكي همچون باد، باران، رفت و آمد افراد و ... باشند. اين مسئله ممكن است منجر به وارد آمدن ضربه و ارتعاش به دوربين ها شده و از كيفيت و وضوح تصاوير آنها كاسته و يا ايجاد تاري كند.
بعلاوه در دوربين هاي مداربسته پيشرفته تر با افزايش كيفيت تصاوير و افزايش قدرت زوم در دوربين ميزان تاري و نويز نيز افزايش يافته و بيشتر نظر بيننده را جلب مي كند. همچنين با افزايش زوم دوربين نسبت به لرزش و ارتعاش حساس تر مي شود.
به منظور برطرف كردن اين مشكلات، توليدكنندگان دوربين هاي مداربسته همواره در تلاشند تا با ابداع روش هاي گوناگون و نوين در صدد رفع اين مشكلات برآمده و نقائص مربوط به كيفيت تصاوير را كه فاكتور اصلي يك سيستم  دوربين مداربسته  است برطرف نمايند. يكي از اين روش هاي ابداعي، چيپ هاي تثبيت كننده ديجيتالي يا الكترونيكي هستند كه در ادامه به شرح آن مي پردازيم. 

تثبيت كننده تصوير ديجيتالي (EIS)

تثبيت كننده تصوير الكترونيكي (EIS) به منظور ارتقا كيفيت تصوير ابداع شد. در اين روش با استفاده از پردازشگر الكترونيكي EIS تاري و عدم وضوح تصاوير كه اغلب بر اثر لرزش دوربين ايجاد مي گردد، كاسته مي شود.
در اين روش با استفاده از الگوريتم هاي خاص، دوربين خارج از مرز ديد استاندارد (كه به دليل حركت دوربين گرفته شده) مي تواند پيكسل هاي تصوير را تشخيص دهد. سپس با استفاده از اطلاعات موجود در اين پيكسل ها تصوير الكترونيكي از فريمي به فريم ديگر تعويض مي گردد تا يك تعادل حركتي در تصاوير دوربين ايجاد گردد.
بدين ترتيب اين روش تضمين مي كند كه تصاوير بدون تاري و نويز خواهند بود. البته لازم به ذكر است كه با اين وجود، در حين اين عمليات تصوير نهايي به صورت خيلي كم، كوچكتر مي گردد، زيرا برخي از نقاط مرزي در تصوير حذف مي گردند. اين امر مي تواند تا حدودي منجر به كاهش كيفيت تصاوير گردد، اما چشمگير نيست.
چيپ تصوير EIS يك قطعه سخت افزاري است و معادل نرم افزاري آن تكنولوژي DIS مخفف عبارت Digital Image Stabilization به معناي تثبيت كننده ديجيتالي تصوير است. در مقام مقايسه قاعدتا عملكرد EIS نسبت به DIS به مراتب بهتر است.

تفاوت EIS و OIS

يكي ديگر از روش هاي اصلاح نقائص تصاوير در هنگام ارتعاش يا لرزه تثبيت كننده تصوير نوري يا OIS است.
در اين روش رفع اثرات تاري حاصل از لرزش دوربين مدار بسته از طريق اجزاي سازنده داخلي دوربين انجام مي شود و به اين ترتيب از اثرات مخرب لرزش هايي كه به كل بدنه دوربين وارد مي گردد، جلوگيري مي كند. دوربين ارتعاشات را از طريق سنسورهاي حركتي خود تشخيص داده و سپس به صورت مكانيكي موقعيت لنز يا در برخي موارد حسگر نور را تغيير مي دهد و بدين ترتيب باعث مي شود تا نور همواره به سنسور دوربين اصابت كند.
اما در مقايسه، تثبيت كننده تصوير الكترونيكي يا ديجيتالي EIS روشي است كه بر پايه تجزيه و تحليل تصاوير گرفته شده در هنگام لرزش دوربين عمل مي كند. بنابراين مي تواند به عنوان يك راه حل واكنش پذير و نه به عنوان پيشگيرانه در نظر گرفته شود.

  1. https://faizan12.mystrikingly.com/blog/1076b286f01
  2. https://beetlegum3.werite.net/preview/beetlegum3/cf9a91f3e6f2c1d0d18acd5dec47a11c298d959d/2021/07/27/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F
  3. https://www.notion.so/8db7506f5b664f74907432cf1097673f
  4. https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20536395

 

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

۲۶ بازديد

در اين مطلب در رابطه با قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور صحبت خواهيم كرد و همينطور در پايان نمونه قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور را مورد بررسي خواهيم داد تا شما با جزئيات بيشتر نحوه تنظيم يك قرارداد دقيق و اصولي و تعهدات طرفين آگاهي كامل كسب كنيد. با آسانسور مانا همراه باشيد!

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور با اين هدف به مديريت ساختمان (يا مسئول نگهداري ساختمان) از سوي سرويسكاران اهدا مي شود تا نشاني بر تعهدمندي سازمان برقرار كننده قرارداد باشد.

قراردادهاي اوليه به يك سري مسائل خاص محدود بود و مثل امروزه داراي اين گستردگي و تنوعي نبود كه شاهد آن هستيم و نمي توانست تا اين حد پشتيباني همه جانبه اي را در اختيار مشتركان خود قرار دهد كه شامل اين موارد مي شد:

  • بازديد هاي دوره اي ساختمان
  • مراقبت از تجهيزات
  • بررسي نحوه كارآيي خوب دستگاه
  • روغن كاري
  • تعويض بخش هاي آسيب ديده جزئي
  • در دسترس بودن در زمان خاموشي

گسترش قراردادهاي تعمير و نگهداري آسانسور  https://asansormana.com/   باعث شد بتوان به راحتي تعمير مورد لزوم هر دستگاه را به سرعت پيشبيني كرد و سپس فاكتورهايي دقيق و متناسب با خدمات ارائه شده به كارفرمايان تحويل داد.

تعيين مبلغ قرار داد از همان ابتداي كار، آسودگي خيال را براي ساكنين ساختمانها در سروسامان دادن به هزينه ها فراهم مي كرد ولي همان طور كه شايد بدانيد بيشتر همه مبلغ دريافتي بابت تعمير به دو بخش تأمين هزينه سرويسكاران و تهيه قطعات ضروري تقسيم مي شود تا بتوان كمي از فشاركاري اين قشر زحمت كش برداشته شده و خدمات آن ها پاس داشته شود.

چگونگي تقسيم هزينه ها در يك شركت تعمير و نگهداري آسانسور:

به هر حال نمي توان انكار كرد كه بيشترين سهم از مبلغ قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور بايد به شخصي اختصاص يابد كه بيشترين هزينه جاني و زماني را در اين راستا كرده است، در اين ميان سرويسكاران و تعميركاران مسلما در رتبه اول قرار گرفته بدين ترتيب 80 درصد از كل درآمد از اين باب به آن ها تعلق مي گيرد:

  • هزينه هاي فردي سرويسكار پشتيبان
  • مديريت شركت
  • پرسنل بخش پشتيباني
  • ماليات
  • هزينه هاي جانبي شامل پاسخ به تلفن ها و اعزام پرسنل
  • هزينه تهيه قطعات ضروري

قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور براي شركت ها بسيار ارزشمند مي باشند، چون تعداد كمي از آن ها تمديد شده و بدين ترتيب بر سابقه كاري شركت مي افزايند و هر يك از آن ها به تنهايي مي توانند بيانگر كارآيي يك شركت بوده و اگر بتوانند رضايت مندي را هم كسب كنند، در اين صورت ارزشمندي فوق العاده اي را به شركت ها سرازير مي كنند.

بيشتر شركت هاي وابسته به صنعت آسانسور خدمات خود را در قالب سه ماه سرويس دهي بعد از نصب اوليه به انجام مي رسانند و در ادامه يكسال گارانتي و تعويض قطعات را در قراردادهايشان ارائه مي دهند كه مي تواند جزو خدمات شايان اين شركت ها محسوب شود.

علت تفاوت قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

نمي شود بدون سرويس و نگهداري ماهيانه آسانسور از اين تجهيزات استفاده كرد و احتمال آسيب و خرابي را در حد صفر نگه داشت، از اين رو توجه به اين مسئله امري ضروري است كه مطمئنأ بايد توسط يك سرويسكار حرفه اي انجام پذيرد تا عيوب واقعي شناخته شده و امكان بروز هر نوع مشكلي مرتفع شود.

در اين راستا شركت هاي آسانسور مختلفي، خدمات سرويس و نگهداري آسانسور را در قالب قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور ارائه مي دهند و بعضي از آن ها كه در اين ميان مجهز به علوم روز دنيا مي باشند توانسته اند توفيقات بسياري را هم كسب كنند و درصد رضايت مندي مشتريانشان نويدي بر اين مطلب است.

بيشتر شركت هاي ارائه دهنده خدمات مختلف آسانسور مبلغ معيني را براي سرويس آسانسورها در ساختمان هاي مختلف تعيين كرده اند كه متناسب با تعداد طبقات، حجم كاري، ظرفيت آسانسور و… متغير بوده و داراي نوسان است به همين علت قيمت قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور ها با هم تفاوت چشمگيري دارد.

عوامل تاثيرگذار در قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

مدل هاي مختلف آسانسور

آسانسورها داراي انواع مختلف با درب هاي همه اتوماتيك و نيمه اتوماتيك مي باشند، وجود انواع آسانسورهاي هيدروليك، پيچشي، كششي، پاناروما و… مي توانند كار يك سرويسكار و كسب اطلاعات در مورد هر يك از آن ها را بسيار سخت كنند و ضرورت مجهز بودن به علوم مختلف و تخصصي ويژه را مشهودتر كند.

مسلما تفاوت بسياري ميان كارآيي يك سرويسكار حرفه اي با يك فرد تازه كار و كم تجربه خواهد بود كه اگر انتخاب دقيقي را انجام ندهيد ضرر آن مستقيم برمي شود به ساكنين ساختمان ها، اما در حالت كلي تفاوت زيادي ميان قيمت سرويس و نگهداري آسانسورهاي مختلف وجود ندارد و اين فقط وجود سرويسكار است كه در آخر تمايز را در برابر ديدگان همگان ترسيم مي كند.

بيمه مسئوليت حوادث

بيمه مسئوليت حوادثي كه شركت ها براي سرويسكاران خود در نظر مي گيرند، با اين كه باعث مي شود در آخر قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسوركه با صاحبان ساختمان ها مي بندند، بالاتر و گران تر به نظر برسد اما از نظر قانوني مسئوليت سنگيني را از دوش مديران ساختمان ها برداشته و بر شانه شركت ها قرار مي دهد و در صورت بروز حادثه براي تعميركاراني كه تحت پوشش يك شركت معتبر مي باشند به علت وجود بيمه و حمايت مالي كه از اين عزيزان صورت مي گيرد كم تر درگير مشكلات پيرامون شده و اگر اتفاقي براي سرويسكار زمان انجام وظيفه رخ دهد، بيمه مسئوليت آن را بر عهده مي گيرد.

هزينه هاي جانبي قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

شما مي توانيد بر حسب نياز خود خدمات جانبي را هم به فهرست خود اضافه كنيد و درخواست كنيد آن ها هم در كنار خدمات موجود در قرارداد از سوي شركت انجام شوند.
مثلأ استاندارد سازي آسانسور، بازسازي آسانسور، تزئينات آسانسور، بيمه آسانسور و… كه با اين كه هزينه آن به صورت جدا محاسبه مي شود، اما به هر حال در قيمت نهايي كه بايد توسط مالكان ساختمانها پرداخت شود افزوده مي شود.

نتيجه گيري:

در آخر تنظيم يك قرار داد با همه نكات ريز و مورد لزوم، با اين كه از اهميت زيادي براي ساختمان ها برخوردار است، اما از طرف ديگر شركتي كه طرف اين قرارداد هم قرار مي گيرد در رتبه اي بالاتر و مهمتر بوده كه در گزينش آن هم بايد همه موارد قانوني لحاظ شود تا اعتبار آن شركت سجيده شده و با پايبندي به تعهدات خود در قبال مشتريان و كارمندانش امنيتي همه جانبه را براي همه آن ها ايجاد كرده و امكان بروز هر مشكل را تا حد توان كم و كم تر كند و گام بلندي به سوي خدماتي تاثيرگذار و مورد انتظار بردارد. آسانسور مانا  https://asansormana.com/  در كنار شماست تا بهترين تعمهيدات سرويس و تعمير آسانسور را پياده سازي كند.

 

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

۳۲ بازديد

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

وقتي شركتي را براي نصب سايبان انتخاب مي كنيد ، دانستن نحوه تشخيص يك سايبان خوش ساخت و با دوام و طولاني مدت از سايه بان با كيفيت كمتر مي تواند مفيد باشد. از اين گذشته ، همه نصب كننده هاي سايبان از توليد كنندگان يكسان استفاده نمي كنند ، بنابراين ضروري است بدانيد اگر مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه نصب سايبان شما براي سالهاي آينده دوام مي آورد ، به دنبال چه چيزي باشيد.

 

در اينجا چند سوال وجود دارد كه ممكن است بخواهيد قبل از نصب سايبان بپرسيد:

 

    سايبان چه نوع پارچه اي دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سايبان مهم است. پارچه ها معمولاً از يكي از دو ماده ، الياف طبيعي يا الياف مصنوعي بافته مي شوند. پارچه هايي كه از الياف مصنوعي بافته شده اند - مانند اكريليك - دوام بيشتري نسبت به پارچه هاي بافته شده از الياف طبيعي - مانند پنبه - دارند ، زيرا در برابر رشد كپك و كپك مقاومت مي كنند.

    براي رنگ آميزي پارچه از چه روشي استفاده مي شود؟

        برخي از پارچه ها بافته مي شوند و سپس با لايه رنگ آميزي رنگ آميزي مي شوند. اين ايده آل نيست زيرا وقتي در معرض عناصر قرار بگيريد ، لايه رنگ مي تواند محو ، پوست كنده و اجرا شود. راه ديگر رنگ آميزي سايبان ، رنگ آميزي الياف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به اين ترتيب ، سايبان تا انتها رنگ آميزي مي شود ، بنابراين نيازي به نگراني در مورد محو شدن ، لايه برداري يا دويدن رنگ ها نخواهيد داشت.

    فريم سايبان چقدر محكم است؟

        چه سايبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نماي بيروني خانه شما دائمي خواهد بود. براي اطمينان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروري است كه قاب سايبان از فلز محكم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پيشرو در توليد سايبان هاي متحرك سفارشي بوده است. اگر به دنبال شركتي هستيد كه خدمات استثنايي نصب سايبان را ارائه مي دهد ، همين امروز با ما تماس بگيريد و يكي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

۳۶ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

كليد و پريز مدل ايران يكي از پرطرفدارترين و پرفروش‌ترين مدل‌هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز‌هاي مدل ايران 2009 و ايران 2008 در طول مدت توليد در طي ساليان متوالي همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند.

اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه‌ها و به روزترين تكنولوژي‌هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت صنايع فضل الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل ايران با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد.

مدل ايران 2009 و ايران 2008 با توجه به كيفيت بالا و طراحي منحصر بفرد و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد. در ساخت اين نوع  كليد پريز از متريالي شامل پلي كربنات و ABS و همچنين فلز برنج و مس استفاده شده است.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/03/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%DA%A9%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ايران همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند و تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد.

يا به عبارتي ساده‌تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ايران در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز‌ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ايران داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ايران به شرح زير ميباشد:

ايران اقتصادي 2009:

همانگونه كه از اسمش پيداست مدل ايران اقتصادي 2009 داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ سفيد و كرم توليد ميگردد و شايد بتوان گفت از ارزان‌ترين مدل كليد پريز‌ها ميباشد، كه البته داراي مكانيزم با كيفيت ميباشد.

قاب رويه كليد پريز ايران اقتصادي 2009 سفيد و ايران اقتصادي 2009 كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد.

ايران 2009 رنگي (پينتينگ):

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

مدل ايران 2009 رنگي (پينتينگ) از كليد و پريز داراي قاب‌هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي بژ، نقره‌اي، زغال‌ سنگي و زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم ايران 2009 استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز‌ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ‌ها لذت ببرند. كليد پريز ايران پينتيگ 2009 با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي مي‌بخشد و همچنين داراي قيمت ميان رده ميباشد.

ايران 2008 (ترنسپرنت):

در طراحي مدل ايران 2008 ترنسپرنت از كليد پريز‌ها از يك قاب طلقي با جنس پلي كربنات مقاوم در برابر خط و خش و همچنين مقاوم در برابر اشعه uv استفاده شده است. اين مدل شامل رنگبندي‌هاي متنوعي از جمله ترنسپرنت قهوه‌اي، ترنسپرنت شيشه‌اي شفاف، ترنسپرنت صورتي، آبي، خاكستري و سبز و ياسي ميباشد.

از نكات قابل توجه در اين مدل ميتوان به اين نكته اشاره نمود كه در طرح ايران 2008 شيشه‌اي به لطف قاب طلقي شفاف اين قابليت وجود دارد كه كاغذ ديواري‌هاي متنوع مطابق با كاغذ نصب شده روي ديوار را در  قسمت  زير قاب طلقي شفاف اين مدل نصب نمود تا هماهنگي بيشتري در دكوراسيون داخلي رو براي شما به ارمغان بياورد.

از مدل‌هاي پر فروش اين طرح ميتوان از مدل ايران قهوه‌اي بژ و ايران 2008 شيشه‌اي نام برد.

ايران متال سيلور:

هماهنگونه كه مشخص است در ساخت مدل ايران متال از متريال فلز (آلومينيوم و سرب خشك و… ) استفاده شده است و جنس قاب رويه كليد و پريز كاملا فلزي ميباشد كه جدا از زيبايي بي‌نظير، مصرف كننده هنگام لمس كليد پريز حس فوق العاده‌اي (حس كيفيت، حس دوام، حس اصالت) را تجربه خواهد كرد. در حال حاضر اين مدل در چند رنگ: متال سيلور براق، متال سيلور مات، متال كروم تيره و متال طلايي و زيتوني توليد ميگردد.

همچنين شايان ذكر است ميتوان به صورت آپشنال و سفارشي در اين مدل كليد پريز متال سيلور كه به صورت اختصاصي و محدود توليد ميگردد از نگين‌هاي درخشان و براق استفاده كرد كه زيبايي خاص و دوچنداني به اين طرح  افزوده ميكند.

البته شايان ذكر است اين مدل جزو كليد پريز‌هاي گران قيمت و از سري كليد پريز‌هاي لوكس و لاكچري ميباشد.

 ايران 2009 فيلم پترن:

در ساخت و توليد مدل ايران 2009 فيلم پترن از طرح‌هاي خاص استفاده شده است كه در فضاهاي مختلف ميتوان با متريال‌هاي استفاده شده از دكوراسيون داخلي و محيط اعم از چوب و mdf و سراميك هماهنگ‌سازي كرد. تطبيق‌پذيري مدل ايران آن را براي انواع پروژه‌هاي ساختماني به گزينه مطلوب تبديل مي‌كند.

كليد و پريز ايران الكتريك مدل 2009 فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد كه به صورت تكنولوژي فيلم پترن روي كليد و پريز‌ها ظهور ميگردد. كليد پريز ايران مدل 2009 فيلم پترن داراي تنوع طرح‌هاي متنوع از جمله طرح چوب – طرح سنگ – طرح كوبيسم يا هاشور و طرح سراميك ميباشد.

مي‌توان از قاب مياني با رنگ‌هاي بژ -نقره‌اي -زغال سنگي -زرشكي -سفيد و كرم  استفاده كرد كه با تركيب كردن اين مجموعه طرح‌ها و رنگ‌ها با يكديگر ميتوانيد كليد و پريز جديد منطبق با دكوراسون داخلي و رنگ محيط پيرامون خود خلق كنيد.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ايران با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا مي‌تواند در محيط‌هاي اداري، منازل، ساختمان‌هاي تجاري، پروژه‌هاي انبوه‌سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ايران

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D9%88%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ايران و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و آنلاين خريدتون رو انجام و سفارشات خودتون رو ثبت و به صورت رايگان درب منزل تحويل بگيريد.

 

 

دوره آموزش طراحي لباس

۲۳ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس ، طراحي مد لباس شكلي از هنر است كه به ساخت لباس و اكسسوري هاي (لوازم جانبي) ديگر اختصاص دارد. داشتن ايده و ايجاد خلاقيت، يكي از مهم ترين ابزار بخش هنري است كه سبب طراحي يك لباس جديد مي شود. در دنياي مد، طرح هاي جديد، قبل از برش و دوختن به شكل طرح هاي دستي (طرح هاي اوليه) ارائه مي شوند. ابتدا يك الگو از شكل كلي مدل را به عنوان پايه طرح بكشيد، بسياري از طراحان مد، صدها الگو را تمرين مي كنند تا بتوانند موقعيت مورد نظرشان را خلق كنند.

آموزش طراحي لباس لازم نيست كه يك چهره واقع گرايانه را ترسيم كنيد، اما ارائه دادن يك نقاشي سفيد براي نمايش دادن تصاوير انواع لباس، دامن، بلوز، اكسسوري و ساير خلاقيت هاي شما ضروري است. اضافه كردن جزئياتي مانند رنگ، چين هاي لباس، درزها و دكمه ها به زنده شدن ايده هاي شما كمك مي كنند و طرح اوليه شما را به واقعيت تبديل مي كنند.

 

بيشتر بخوانيد: براي طراحي لباس از كجا شروع كنم؟

 

طراحي مد لباس

آغاز طراحي مد لباس

1. طراحي خود را شروع كنيد

آموزش طراحي لباس  مواد مورد نياز خود را براي طراحي مد لباس تهيه كنيد. يك مداد سربي سفت و خشك را انتخاب كنيد. مداد H بهترين گزينه در طراحي است، چرا كه اين مداد بسيار كم رنگ و سبك است و قابليت پاك شوندگي بسيار بالايي دارد و مي توان با آن علامت هاي ناقص و اشتباه را هنگام طراحي به آساني پاك كرد. علت ديگري كه اين مداد ها طرفداران زيادي دارند اين است كه آن ها را با مواد خاصي مي سازند و اين ويژگي آن ها را براي مواردي مانند طراحي پركاربرد مي كند، چرا كه هنگام طراحي كاغذ را سوراخ نمي كنند، باعث فرورفتگي در كاغذ نمي شوند، هيچ ردي روي آن باقي نمي گذارند و كاغذ را خراب نمي كنند. اين ويژگي به خصوص هنگام اضافه كردن رنگ به تصوير به خوبي حس مي شود. يك پاك كن با كيفيت و كاغذ ضخيم از جمله وسايل ضروري طراحان حرفه اي است، پس اگر مي خواهيد طراحي شما حرفه اي به نظر برسد، از اين وسايل نيز غافل نشويد.

https://www.shopmode.fashion/

كلاس طراحي لباس ،اگر شما مداد مناسبي در دسترس نداريد، مي توانيد با يك مداد شماره 2 طرحتان را بكشيد؛ فقط توجه داشته باشيد كه به جاي فشار دادن زياد مداد روي كاغذ، علائم سطحي و سبكي را ايجاد كنيد. با فشار زياد قلم روي كاغذ به هيچ عنوان توصيه نمي شود، چرا كه در صورت خطا نمي توانيد علائم كشيده شده را به خوبي پاك كنيد. همچنين براي نشان دادن طرح هاي لباس خود به وسايل رنگي مانند جوهر و يا رنگ ها نيز نياز داريد.

 

مد لباس

طراحي مد لباس

2. به ژست هاي مختلف الگو در طراحي مد لباس توجه كنيد

كلاس طراحي لباس  به ژست هاي مختلف الگو خود فكر كنيد و بهترين تصميم را بگيريد. مدل طراحي شما توسط الگو بايد طوري رسم شود تا طرحتان را به بهترين شكل ممكن نشان دهد و طراحي شما را خاص و حرفه اي جلوه دهد. مي توانيد مدل راه رفتن، نشستن، خم شدن و يا حالت هاي ديگر را طوري طراحي كنيد تا تمام قسمت هاي مدلتان به خوبي نمايش داده شود. الگوهاي مختلف را تمرين و امتحان كنيد، بايد ژست هاي مختلف را در حالت هاي مختلف براي لباس ها و سنين مختلف در نظر بگيريد. به عنوان يك فرد مبتدي ممكن است بخواهيد با رايج ترين ژست ها طرحتان را شروع كنيد. يكي از اين طرح هاي ساده، يك مدلي را نشان مي دهد كه روي سكوي نمايش مدل ها، ايستاده و يا در حال حركت است. اين يكي از ساده ترين الگوها است كه به شما اين امكان را مي دهد تا جزئيات و تمام زواياي طرحتان را به بهترين نحو نشان دهيد.

 

كلاس طراحي لباس  از آن جايي كه مي خواهيد طراحي مد لباس خود را طوري نمايش دهيد تا حرفه اي و جذاب به نظر برسند، بسيار اهميت دارد كه الگوها را دقيق، متناسب و به طرز ماهرانه اي ترسيم كنيد تا مانند طراحان حرفه اي به نظر برسيد و بتوانيد مدل خود را به وضوح به نمايش بگذاريد. همان طور كه پيش از اين نيز اشاره شد بسياري از طراحان براي به دست آوردن مهارت كافي و تكميل توانايي خود بارها و بارها تمرين مي كنند، پس شماهم نبايد با چند بار تمرين كردن دلسرد شويد، آنقدر تمرين كنيد تا مهارت لازم را پيدا كنيد.

 

طراحي مد لباس

3. روش هاي مختلف براي ايجاد الگو در طراحي مد لباس

كلاس طراحي لباس  روش هاي متفاوتي را براي ايجاد الگوها در نظر بگيريد. خيلي خوب و حرفه اي است كه الگو مدل ها را خودتان بكشيد، چرا كه اين امكان را به شما مي دهد تا يك مدل را با نسبت هاي دقيق مورد دلخواه خود طراحي كنيد، اما اگر مي خواهيد اين مرحله از كار را خودتان انجام ندهيد، ميانبرهايي وجود دارد تا مستقيم به الگو هاي لباس دسترسي پيدا كنيد.

 

شما مي توانيد الگو را به صورت آنلاين دانلود كنيد، جايي كه الگوهاي مختلف در طيف وسيعي از اشكال و اندازه ها وجود دارند، براي مثال مي توانيد يك الگو به شكل يك كودك، يك مرد، يك زن ريزه اندام و يا … را دانلود كنيد.

 

آموزش طراحي لباس و يا مي توانيد با كپي كردن طرح كلي يك مدل از آگهي مجله و يا تصاوير ديگر، يك الگو درست كنيد. كافي است يك تكه كاغذ رديابي (كاغذ پوستي- نوعي كاغذ براي كشيدن الگو) را روي مدلي كه دوست داريد قرار دهيد و به آرامي يك طرح كلي ايجاد كنيد.

 

رسم يك الگو در طراحي مد لباس

1. ترسيم خط تراز

آموزش طراحي لباس خط تراز (تعادل) را رسم كنيد. اين اولين خط در طرح شماست و بايد در رسم آن دقت كنيد، خط تراز مركز ثقل مدل شما را نشان مي دهد. آن را از بالاي سر تا نوك انگشتتان، در امتداد ستون فقرات خود بكشيد. حال براي نشان دادن سر، يك بيضي بكشيد. اين پايه و اساس الگو شماست و از اين طريق مي توان يك نقشه دقيق و متناسب را طراحي كرد. شما مي توانيد الگو را به عنوان اسكلت مدل فرض كنيد. در نتيجه طرح اصلي خود را خلق كنيد و در مورد آنچه مي خواهيد ايجاد كنيد فكر كنيد.

 

خط تعادل بايد يك خط عمودي مستقيم باشيد، حتي اگر مي خواهيد مدل در موقعيتي به جايي تكيه داده باشد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلي طراحي كنيد كه كمي به سمت چپ متمايل شده است، باز هم بايد يك خط تعادل مستقيم و عمودي در وسط صفحه رسم كنيد، به اين صورت كه خط بايد از بالاي سر مدل تا زميني كه روي آن قرار دارد گسترش يابد.

 

دوره طراحي لباس توجه داشته باشيد كه هنگام طراحي لباس ، لازم نيست كه به خلق يك مدل متناسب بپردازيد؛ چرا كه اين لباس است كه به نمايش گذاشته مي شود و مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد، بنابراين مهارت شما در طراحي چهره اهميتي ندارد. در مورد ايجاد يك مدل دقيق و بي نقص و اضافه كردن جزئيات به چهره مدل خود بيش از حد نگران نباشيد و روي مسائل مهم تمركز كنيد تا بتوانيد در نهايت لباسي زيبا و جذاب را به نمايش بگذاريد.

 

طراحي مد لباس

2. ابتدا از طراحي لگن شروع كنيد

آموزشگاه طراحي لباس ابتدا طراحي ناحيه لگن را شروع كنيد. در زير وسط خط تعادل، دقيقا جايي كه لگن به طور طبيعي روي بدن قرار مي گيرد، مربعي با اضلاع مساوي رسم كنيد. اندازه مربع را با توجه به گسترده بودن مدل خود انتخاب كنيد. يك مدل لاغرتر از مربع كوچكتري نسبت به يك مدل بزرگتر برخوردار است.

 

ابتدا ژست مورد نظر خود را انتخاب كنيد و بر اساس طرحتان، مربع لگن را به سمت چپ و يا راست متمايل كنيد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلتان به سمت چپ متمايل باشد، بايد مربع لگن را كمي به سمت چپ بچرخانيد و اگر مي خواهيد يك مدل ايستاده معمولي داشته باشيد، كافي است مربع را بدون هيچ زاويه كجي و به صورت قائم رسم كنيد.

 

 

 

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

۲۸ بازديد

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت كنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالكن است استفاده از نرده هاست. با اينكه تصور مي شود كه استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد كنيد.

انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما ميتوانيد از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه حفاظ نرده بالكن فرفورژه هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شكل نيزه

يكي از انواع حفاظ هايي كه ميتوانيد به عنوان حفاظ نرده بالكن فرفورژه از آن استفاده كنيد انواعي است كه مانند يك نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها در عين حال اينكه به شما يك نماي زيبا خواهند داد به شما اين امكان را مي دهند كه كار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه كه بايد را داشته باشيد. دقت كنيد كه نه تنها براي خانه، بلكه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه شايد مهمترين بخش در انتخاب يك خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس حفاظ نرده بالكن فرفورژه از اهميت بسياري برخوردار است.

آشنايي با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ آهني و نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته  است.

و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.البته انواع درب حياط يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد.كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند.بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود .كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد . شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) استفاده كنيد

براي استعلام قيمت و مشاوره ,  با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

۲۷ بازديد

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

روشن نشدن تلويزيون سامسونگ نگراني هاي بسياري را براي كاربراني كه از اين تلويزيون استفاده مي كنند به وجود مي آورد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يكي از اشكالاتي است كه حتما بايد توسط كارشناسان مورد بررسي قرار بگيرد. اين اختلال معمولا به علل مختلفي به وجود مي آيد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ به علت مشكل و اختلال در برد پاور يا تغذيه است. برد پاور وظيفه تامين ولتاژ در تلويزيون را بر عهده دارد. برد پاور بر اثر عواملي مثل حرارت بالا و توان مصرفي بيش از حد و همينطور بالا بودن ولتاژ برق شهر كه به عنوان يك عامل بيروني شناخته مي شود تحت تاثير قرار گرفته و دچار مشكل مي شود.

برد پاور با هر گونه عدم تعادل در ولتاژ برق دچار آسيب ديدگي مي شود. ديگر بخش هاي تلويزيون از برد پاور تغذيه مي كنند به عبارتي اگر اين قطعه دچار مشكل بشود باعث روشن نشدن تلويزيون سامسونگ خواهد شد. براي تعمير تلويزيون و حل اين اختلال حتما از افراد متخصص كمك بگيريد. تعمير ناآگاهانه اختلالات بيشتري را براي تلويزيون به وجود مي آورد.

بررسي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ

بررسي تلويزيوني كه روشن نمي شود كار خيلي سختي نيست و شما تا حدي مي توانيد اين كار را انجام دهيد. براي اين كار اول كنترل را بررسي كنيد. به اين ترتيب كه دكمه خاموش و روشن ريموت كنترل را بزنيد و ببينيد كه تلويزيون يا چراغ هاي LED روشن مي شوند يا نه. چنانچه چراغ هاي LED روشن مي شوند اما تلويزيون روشن نمي شود، راه اندازي مجدد يا ريست كردن تلويزيون سامسونگ به شما كمك مي كند. اقدام بعدي براي ريشه يابي اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ، امتحان كردن دكمه پاور است. اگر تلويزيون با فشار دادن اين دكمه روشن شد، يعني اشكال از ريموت كنترل است.

اما اگر تلويزيون با دكمه پاور روشن نشد، به احتمال زياد مشكل از خود تلويزيون يا قطعات داخلي آن است. در گام بعدي، دوشاخه برق را از پريز بكشيد و بعد از چند دقيقه مجددا آن را به پريز بزنيد. اگر باز هم تلويزيون روشن نشد، در اسرع وقت با يك كارشناس تماس بگيريد تا تلويزيون را به صورت حرفه اي بررسي كنيد. چون در اين شرايط مشكل از قطعات داخلي است و شما تخصص و مهارت كافي براي بررسي و ترميم تلويزيون را نداريد.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ چيست؟

دليل اصلي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يا هر برند ديگري، فرسودگي و مشكل قطعات است. يكي از قطعات تاثيرگذار در اين زمينه هم مين برد تلويزيون است. اگر برد اصلي تلويزيون به درستي كار نكند، تلويزيون دچار اشكالاتي مي شود كه يكي از آن ها روشن نشدن است. مشكل برد پاور هم امكان دارد باعث روشن نشدن تلويزيون شود. حتي امكان دارد دكمه پاور اشكال داشته باشد و با فشار دادن آن تلويزيون روشن نشود. كيفيت پايين و يا خراب بودن كابل hdmi هم مي تواند زمينه ساز اين اشكال باشد. گاهي هم اشكال خاصي وجود ندارد و تلويزيون به علت مشكل كنترل يا همه شدن باتري هاي آن روشن نمي شود. بسته به دليل روشن نشدن تلويزيون samsung، روش هاي مختلفي هم براي حل كردن اين مشكل وجود دارد.

علت روشن نشدن تلويزيون هاي سامسونگ سري f

اين مدل تلويزيون ها معمولا به علت مشكل مين برد روشن نمي شوند. جالب است بدانيد كه بيشتر تلويزيونات اين خانواده، دچار قطع و وصل شدن تصوير مي شوند. بعد از چند روز هم تلويزيون به حالت استندباي رفته و روشن نمي شود. البته احتمال مشكل برد پاور هم در اين وجود دارد. ولي در بيشتر موارد برد مين خراب مي شود.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ سري es

تلويزيون سري es سامسونگ هم معمولا با مشكل برد اصلي روبرو شده و روشن نمي شوند. براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ در اين مدل ها، بايد حتما تلويزيون را به تعميرگاه منتقل كرد. به اين علت كه قطعات استفاده شده در اين مدل از نوع smd مي باشند و تنها با تلويزيون هاي مخصوص مي توان آن ها را ترميم يا تعويض كرد.

براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون Samsung چه كنيم؟

بسته به اين كه دليل روشن نشدن تلويزيون چه باشد، روشهاي مختلفي براي حل كردن اين اشكال وجود دارد. گاهي تلويزيون تنها با تعويض كابل يا تعويض باتري ريموت كنترل روشن شده و نياز به ترميم يا تعويض قطعات داخلي آن نيست. اما در صورت مشكل قطعاتي مثل مين برد و پاور، نياز به تعمير تخصصي تلويزيون است.

تعمير تلويزيون سامسونگ

پشتيباني تلويزيون سامسونگ در اين واحد توسط كارشناسان حرفه اي صورت مي گيرد. متخصصين اين واحد به علت بهره مندي از همه ابزار آلات مورد نياز براي تعمير مي تواند خدمات تعميري را در مدت وقتي كوتاه ارائه كند. انواع تلويزيون هاي سامسونگ با هر مشكل و مشكلي كه باشند در اين واحد قابل تعمير مي باشند.

تيم تعميري اين گروه بر تعمير و ترميم قطعات تلاش مي كنند، اگر امكان تعمير براي قطعه وجود نداشته باشد بايد قطعه فرسوده با نمونه اصلي خود جايگزين شود. تعويض قطعات تنها با اطلاع كاربران و رضايت آنان صورت مي گيرد.