سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

۵۲ بازديد

مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

هنگامي كه احساسات يا مشكلاتي كه خارج از كنترل شما به نظر مي رسد ، از مشاوره روانشناسي و از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز براي كار استفاده مي كنيد ، اين نكات مي تواند به شما در انتخاب روان درمانگر و روانشناس آنلاين  جهت پاسخگويي به سوالاتتان ، مرتبط با مسئله و يا موضوع درمان شما كمك كند.

در دوره اي از زندگي ، هر يك از ما ممكن است احساس خستگي زيادي برما غلبه كند و براي حل مشكلات خود به كمك يك روان درمانگر نياز داشته باشيم. براساس موسسه ملي بهداشت روان ، بيش از 30 ميليون آمريكايي براي مقابله با احساسات و مشكلاتي كه بيش از توان آنها به نظر مي رسد نياز به كمك دارند ، مشكلات در ازدواج يا رابطه ، وضعيت خانوادگي يا از دست دادن شغل ، مرگ يكي از عزيزان ، افسردگي ، استرس ، فرسودگي شغلي يا سو مصرف مواد كه اين رويدادها و فشارهاي زندگي روزمره ممكن است گاهي اوقات به طور قابل توجهي ناتوان كننده باشد. گاهي اوقات براي رفع اين مشكلات و يا درمان نياز به كمك از يك متخصص آموزش ديده و داراي مجوز داريم. ، مشاوران  و روانشناسان به ميليون ها انسان در هر سني كمك مي كنند كه زندگي سالم تر و شادتري داشته باشند.

اگر ...

شما احساس ناتواني و ناراحتي غرق كننده و طولاني مدت داريد و به نظر نمي رسد با وجود تلاش و كمك خانواده و دوستان مشكلات شما بهتر شود و انجام كارهاي روزمره براي شما دشوار است: به عنوان مثال ، نمي توانيد در كارها تمركز كنيد و در نتيجه عملكرد شغلي شما آسيب مي بيند. شما بيش از حد نگران هستيد ، يا به عنوان مثال ، شما  از مواد مخدر استفاده مي كنيد يا بيش از حد بحث برانگيز و پرخاشگر مي شويد بايد با روانشناس و يا يك مشاوره روانشناسي تلفني كمك بگيريد

روانشناس كيست و روان درماني چيست؟

روانشناساني كه در روان درماني و ساير اشكال درمان روانشناختي تخصص دارند كه متخصصاني بسيار آموزش ديده با مهارت در زمينه هاي رفتار انسان ، ارزيابي سلامت روان ، تشخيص و درمان و تغيير رفتار هستند. روانشناسان با بيماران همكاري مي كنند تا احساسات و نگرش آنها را تغيير دهند و به آنها كمك كنند تا الگوهاي رفتاري سالم و موثرتري داشته باشند.

روانشناسان براي تغيير افكار ، عواطف و رفتارها از روش هاي معتبر علمي استفاده مي كنند. روان درماني يك تلاش مشترك بين يك فرد و يك روانشناس است كه با ايجاد يك محيط حمايتي براي صحبت آزادانه و محرمانه درباره نگراني ها و احساسات فراهم مي كند. روانشناسان حفظ محرمانه بودن اطلاعات شما را بسيار مهم مي دانند.

 

هنگام انتخاب يك مشاور بايد به چه مواردي توجه كرد؟

پس از احراز صلاحيت روانشناس و يا مركز مشاوره ، ميزان راحتي شخصي شما با آن روانشناس است مهم تلقي ميشود، يكي را انتخاب كنيد كه با او راحت باشيد.

 

آيا مراجعه به روانشناس به من كمك مي كند؟

طبق يك خلاصه تحقيق از دانشكده پزشكي دانشگاه استنفورد ، برخي از انواع روان درماني مي تواند افسردگي ، اضطراب و علائم مربوط به آن مانند درد ، خستگي و حالت تهوع را به طور موثر كاهش دهد. تحقيقات به طور فزاينده اي از اين  كه سلامت عاطفي و جسمي ارتباط تنگاتنگي دارند و ارتباط با يك روانشناس مي تواند سلامت كلي فرد را بهبود بخشد و كمك شاياني به فرد خواهد كرد.

 

شواهد قانع كننده اي وجود دارد كه نشان مي دهد وضعيت اكثر افرادي كه حداقل چندين جلسه با روانشناس دارند ، بسيار بهتر از افرادي است كه مشكلات عاطفي دارند و تحت درمان نيستند. يك مطالعه بزرگ نشان داد كه 50 درصد بيماران پس از هشت جلسه به طور محسوسي بهبود مي يابند ، در حالي كه 80 درصد افراد تحت درمان در پايان شش ماه بهبود مي يابند.

چگونه درمان موثري داشته باشم؟

با شروع درمان ، بايد اهداف روشني را با روانشناس خود تعيين كنيد. شما ممكن است در تلاش باشيد تا بر احساس نااميدي مرتبط با افسردگي غلبه كنيد يا ترس را كه زندگي روزمره شما را مختل مي كند كنترل كنيد. به ياد داشته باشيد ، رسيدن به اهداف خاص بيش از اهداف ديگر به زمان بيشتري نياز دارد. شما و روانشناس خود بايد تصميم بگيريد كه به چه اندازه انتظار و شاهد پيشرفت باشيد.

ودر آخر روانشناس كه به عنوان يك شخص ثالث آموزش ديده ، باتجربه و بي طرف عمل مي كند ، روانشناس همچنين با ايجاد مهارت هاي جديد و راهكارهاي حل مسئله براي مقابله با مشكلي كه با آن روبرو است ، به افراد كمك خواهند كرد.

روانشناس تلاش خواهد كرد تا به افراد كمك كند تا آينده مثبت تري را ببيند و تفكر منفي را كه همراه با افسردگي، خشم ،استرس است را كاهش دهد.

جهت ارتباط با مشاورين مركز مشاوره آنلاين گپچه با ما در ارتباط باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

مشاوره درسي و رفع اشكال

۵۵ بازديد

مشاوره درسي و رفع اشكال

معمولا دانش آموزان در مواجه با مشكلات درسي كه قادر به حل و عبور از آن ها نباشند كمي دلسرد شده، مطالعه و يادگيري را به روز ديگري موكول مي كنند، در صورتي كه اگر در همان لحظه فرد متخصص بتواند با يك راهنمايي هر چند كوچك مشكل وي را حل كند. دانش آموز ضمن حفظ تمركز و نشاط خود بر كل موضوع چيره شده و مي تواند مسير يادگيري را به خوبي و تا پايان، طي كند و اين همان چيزي است كه محققان به آن لذت يادگيري مي گويند.

چرا مشاوره درسي و رفع اشكال؟

مشاوره درسي و رفع اشكال را مي توان زير مجموعه مشاوره آموزشي و پرورشي توصيف كرد كه به طور اختصاصي به موضوعات و مفاهيم درسي دانش آموزان مي پردازد و زماني كه دانش آموز مشغول مطالعه درسي خاص به طور مثال رياضيات است و با مبحثي مواجه مي شود كه مفهوم آن را به خوبي درك نمي كند و يا در حين تمرين يا تكرار يك موضوع قادر به حل آن تمرين نيست، مي تواند از يك معلم مجرب آن درس مشورت بگيرد و با يك تماس تلفني مشكل خود را مطرح و راه حل مربوط به آن را جويا شود. در اين صورت است كه انگيزه دانش آموز براي يادگيري پايدار، باقي مي ماند و با شادابي مسير يادگيري را طي مي كند.

 

معرفي گروه مشاوره درسي و رفع اشكال

از زماني كه فرزندمان وارد مدرسه مي شود تا رسيدن به مقطع دانشگاهي مسير هاي مختلفي را پيش روي خود مي بينند و مشكلات درسي زيادي رو به رويشان قرار مي گيرد، اين مشكلات اگر در همان پايه تحصيلي رفع نشوند مي تواند باعث افت تحصيلي شود و آن ها را از درس و مدرسه خسته كند. مشاورين درسي و رفع اشكال آرموو آماده اند تا با راهنمايي هاي مناسب و آموزش هاي قدم به قدم، روش هاي درستي را به دانش آموزان ارائه دهند تا آن ها دروس خود را با موفقيت طي كنند و پيشرفت هايي در زمينه يادگيري مباحث درسي شان شكل گيرد.

  • پايه اول ابتدايي
  • پايه دوم ابتدايي
  • پايه سوم ابتدايي
  • پايه چهارم ابتدايي
  • پايه پنجم ابتدايي
  • پايه ششم ابتدايي
  • عربي متوسطه اول
  • عربي متوسطه دوم
  • زبان انگليسي متوسطه اول
  • زبان انگليسي متوسطه دوم
  • رياضي متوسطه اول
  • علوم متوسطه اول
  • رياضي پايه دهم
  • رياضي پايه يازدهم
  • رياضي پايه دوازدهم
  • رياضيات گسسته
  • هندسه پايه دهم
  • هندسه پايه يازدهم
  • هندسه پايه دوادهم
  • فيزيك پايه دهم
  • فيزيك پايه يازدهم
  • فيزيك پايه دوازدهم
  • شيمي پايه دهم
  • شيمي پايه يازدهم
  • شيمي پايه دوازدهم
  • حسابان ?
  • حسابان ?
  • آمار و احتمالات
  • زيست شناسي ?،?،?
  • منطق
  • فلسفه
  • علوم و فنون ادبي
  • حسابداري فني حرفه اي
  • كامپيوتر فني حرفه اي
  • روانشناسي متوسطه دوم

 

 

u3dq_s9.png
مشاور درسي و رفع اشكال كيست؟

مشاوره درسي و رفع اشكال، آموزگار يا دبير با تجربه، توانمند و متخصص است كه مشغول به تدريس آن پايه تحصيلي و يا درسي است كه با تسلط به روش هاي نوين تدريس مي تواند روشي متفاوت را براي يادگيري دانش آموزان فراهم نمايد.

مشاور درسي و رفع اشكال در خدمت دانش آموزان است تا مشكلات يادگيري درسي آنان را بررسي نمايد و بستر لازم را براي يادگيري لذت بخش، فراهم كند. وي مي تواند ارزشيابي درسي را نيز انجام دهد تا دانش آموزان مطمئن شوند بر مطالب و مفاهيم درسي تسلط كافي دارند و يادگيري به طور صحيح اتفاق افتاده است. علاوه بر آن مشاور مي تواند عقب ماندگي درسي دانش آموز را جبران كند و يا اينكه مفاهيم و مطالب درسي را براي دانش آموزان فراهم نمايد.

 

رويكرد دپارتمان درسي و رفع اشكال درسي

اساسا دو رويكرد در اين حوزه مطرح است

الف) رويكرد يادگيري معكوس:

حدود ??-?? سالي است كه در مدارس برتر دنيا از روشي استفاده مي شود كه اساس آن بر پايه تلاش بيشتر دانش آموزان است. در اين روش دانش آموزان قبل از كلاس با مباحث درسي از طريق فيلم هايي كه معلم تهيه كرده، آموزش مي بينند تا در كلاس تنها براي رفع اشكلات خود با معلم گفتگو كنندمزاياي استفاده از اين روش:

?) غيبت هاي كلاسي آسيبي به آموزش مباحث درسي وارد نمي كند

?) دانش آموزان هنگام حل مسائل كنار معلم خود هستند و به راحتي مي توانند مشكلاتشان را برطرف كنند

?) دانش آموزان مي توانند آموزش هاي آن مبحث درسي را چندين و چند بار براي خود تكرار كند تا مفاهيم را بهتر متوجه شود

 

 

ب)رويكرد نظام جبراني:

از بزرگترين مشكلات نظام آموزشي ما اين است كه عقب ماندگي در دروس دانش آموزان را نمي تواند پاسخگو باشد و معمولا موجب انباشته شدن اين مشكلات و عقب ماندگي هاي درسي مي شود. برخي از دانش آموزان در مواجه با اين انباشتگي ترك تحصيل مي كنند و برخي ديگر بي انگيزه مي شوند، قادر به حل اشكالات درسي خود نخواهند بود. اگر دانش آموز در يادگيري مباحث مقدماتي دچار اختلال شوند مباحث بعدي را نيز بخوبي فرا نمي گيرد و همين وقفه كوچك مانند سدي در راه پيشرفت و ترقي وي محسوب مي شود اما در نظام جبراني براي اين مشكل راه حل هايي فراهم شده تا دانش آموزان عقب ماندگي هاي درسي خود را جبران نمايند.

خدمتي براي معلمان تازه كار

برخي از معلمان عزيز و گرامي كه اولين سال تجربه تدريس خود را در يك پايه مي گذرانند نيز مي توانند از مشاوره درسي و رفع اشكال بهره مند شوند. مشاورين آمادگي دارند تا روش هاي نوين تدريس، مفاهيم و اهداف كتاب درسي، تجربيات ارزشمند خود و تدريس منابع لازم براي تدريس آنان را به اشتراك بگذارند و به آنان كمك كنند تا از تدريس خود لذت ببرند و محيط كلاس خود را فعال تر و بهتر نمايند.

 

چه كساني به مشاوره درسي و رفع اشكال نياز دارند؟

?) دانش آموزان يا والديني كه مايلند يادگيري خودشان يا فرزندانشان لذت بخش باشد.

?) دانش آموزاني كه مايلند قبل از تدريس معلم، مطالب و مفاهيم درسي را مطالعه كنند.

?) دانش آموزاني كه مايلند قبل از تدريس معلم عقب ماندگي درسي شان را جبران كنند.

?) دانش آموزاني كه از تدريس معلم مدرسه ي خود راضي نيستند و تمايل به توسعه، تثبيت و تعميق يادگيري مطالب و مفاهيم درسي خود دارند.

?) دانش آموزاني كه به مطالب درسي و محتوايي آموزشي بيشتري مي خواهند دسترسي داشته باشند.

?) دانش آموزاني كه مايلند مطالب و مفاهيم درسي خود را با برگزاري يك آزمون استاندارد محك بزنند.

?) والديني كه مايلند با روش هاي تدريس نوين آشنا شده و در مسير يادگيري به فرزندان خود كمك كنند.

?) معلميني كه مايلند با روش هاي تدريس نوين آشنا شده و منابع آموزشي و تدريس بيشتري را در اختيار داشته باشند.

 

 

 

مشاور درسي و رفع اشكال چه كار هايي انجام مي دهد؟

?) كمك به فرآينديادگيري مؤثر درسي دانش آموز

?) رفع موانع درسي در مسير يادگيري لذت بخش

?) كمك به يادگيري مفاهيم درسي قبل از تدريس معلم (رويكرد يادگيري معكوس)

?) كمك به توسعه، تثبيت و تعميق يادگيري مفاهيم درسي بعد از تدريس معلم

?) كمك به آموزش يادگيري معكوس در آموزش فردي دانش آموز

?) كمك به فعال شدن دانش آموز در مسير يادگيري

?) لذت بخش كردن يادگيري

?) كمك به رفع عقب ماندگي درسي دانش آموز

?) كمك به يادگيري مطالب و مفاهيم بيشتر براي دانش آموزان مستعد و علاقه مند

??) معرفي منابع آموزشي مورد نياز درسي دانش آموز (به جز كتاب هاي رايج كمك آموزشي)

??) كمك به افزايش انگيزه و اعتماد به نفس دانش آموز

??) كمك به افزايش عملكرد و موفقيت دانش آموز

??) پاسخگويي به سؤالات والدين در خصوص سؤالات درسي دانش آموزان و روش هاي تدريس نوين

??) كمك به انجام آزموني مناسب براي اطمينان از يادگيري مؤثر مطالب و مفاهيم درسي

??) كمك به انجام تكاليف درسي و رفع مشكلات دانش آموزان ابتدايي

??) در اختيار گذاشتن فايل نمونه سؤالات استاني، جزوات درسي،  منابع آموزشي، روش هاي تدريس و … به متقاضيان مربوطه

 

مشاوره درسي و رفع اشكال تلفني

مهم نيست شما در كجاي اين دنيا قرار داريد، ما اينجاييم براي شما. در ?? ساعت شبانه روز و حتي در روز هاي تعطيل سال مي توانيد با بهترين مشاوران درسي تماس  بگيريد و از آن ها كمك بخواهيد. با مشاوره تلفني مي توانيد درك درست تري از مشكلات درسي فرزند خود پيدا كنيد و آن ها را به راحتي رفع كنيد.

 

مشاوره درسي و رفع اشكال آرموو چه كمكي به دانش آموزان مي كند؟

رفع عقب ماندگي درسي

توسعه مفاهيم يادگيري

تثبيت و تعميق يادگيري با تمرين و تكرار

برگزاري آزمون هاي شفاهي

معرفي منابع آموزشي و يادگيري مكمل

 

 

 

 

چرا به مشاوره درسي و رفع اشكال براي دوران ابتدايي نياز داريم؟

كودكان در دوران ابتدايي “اولين” تجربه هاي خود را در زمينه هاي مختلف بدست مي آورند و  چالش هاي زيادي پيش روي يشان قرار مي گيرد كه مي تواند بر زندگي و آينده آن ها تأثير بسيار زيادي بگذارد. هر چه سن فرزندانمان بيشتر مي شود علاقه زيادتري به كشف دنياي پيرامون خود پيدا مي كنند و به همين نسبت تغييراتي در رفتار، شناخت، شخصيت شان به وجود مي آيد. دوران دبستان فرصتي است براي رشد شخصيت، پيدا كردن علاقه و احساسات و از همه مهم تر اعتماد به نفس شان در مقاطع بالاتر زندگي. يادگيري مهارت هاي مختلف، آگاهي آن ها از شغل و فرهنگ و بافت كلي زندگي مي تواند به تعيين مسير پيشرفت آن ها كمك كند. مشاوران درسي و رفع اشكال براي دوران ابتدايي با ارائه آموزش هاي نوين و آزمايش شده، پيشگيري و شناسايي زود هنگام رفتار دانش آموزان، پيشرفت هاي شخصي، اجتماعي و شغلي شان را هموار مي كنند.

 

پايه اول و دوم: دانش آموزان در اين پايه براي بار اول با دروس مختلف آشنا مي شوند و از اين نظر، يك معلم كار دشواري را در پيش دارد. در پايه اول و دوم ابتدايي بيشترين دغدغه دانش آموزان يادگيري حروف الفبا، اعداد و املا است.

 

پايه سوم تا چهارمپس از تسلط دانش آموزان به املا و اعداد بيشترين دغدغه آن ها به دروس رياضي و علوم منتهي مي شود. جدول ضرب در درس رياضي چالش هاي زيادي را براي دانش آموزان به وجود مي آورد.

 

پايه پنجم: (تفريق فرآيندي) يكي از مباحث مهم درس رياضي است كه دانش آموزان با روش تمرينات متداوم مي توانند به آن تسلط پيدا كنند. روش هاي آموزشي معلمان اين پايه بر يادگيري اين مبحث از درس رياضي بسيار تأثير گذار است.

 

پايه ششمدروس در اين پايه سخت تر مي شوند تا دانش آموزان آمادگي لازم را براي رفتن به دوره ي متوسطه پيدا كنند. در پايان دوره ششم ابتدايي آزمون تيز هوشان برگزار مي شود. در اين پايه دانش آموزان علاوه بر خواندن دروس اصلي شان براي اين آزمون آمادگي پيدا مي كنند و با تست ها و سؤالات اين  آزمون آشنا مي شوند.

 

مشاوره ي درسي و رفع اشكال در دوره متوسطه

در مدارس متوسطه، آموزش ها با سطح پيشرفته تري نسبت به دوران ابتدايي ادامه پيدا مي كند. مدارس متوسطه با برخورداري از رويكردهاي متفاوت اما با تدريس مبتني بر برنامه درسي مشترك، دانش آموزان خود را به سمت تصميم گيري در مورد انتخاب رشته متناسب با خصوصيات اخلاقي، استعداد، علاقه ي شخصي خود راهنمايي مي كنند. در اين دوره ي تحصيلي بسيار حساس علاوه بر آموزش هاي تئوري بايد دانش آموزان را با تجربيات عملي حرفه هاي مختلف آشنا كرد.

پايه هفتم و هشتمدروس زبان خارجه و بعد از آن رياضي و علوم، دغدغه هاي زيادي را در اين پايه براي دانش آموزان ايجاد مي كنند.

 

پايه نهم: پايه اي كه در آن دانش آموزان بايد بر حسب ميزان علاقه و استعدادي كه دارند يك رشته را انتخاب مي كنند تا در آزمون كنكور همان رشته شركت كند.

 

پايه دهم: دروس در اين پايه تخصصي تر شده و به همين ميزان تلاش دانش آموزان را هدفمند تر مي كند.

 

پايه يازدهم و دوازدهم: در اين دو سال دغدغه اكثر دانش آموزان به آزمون كنكور معطوف مي شود. شركت در آزمون هاي مشابه كنكور و مشاوره درسي و رفع اشكال درست مي تواند از استرس و دغدغه آن ها كم كند و نتيجه ي بهتري را براي آن ها رقم بزند.

 

 

 

 

هزينه مشاوره درسي و رفع اشكال تلفني

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره درسي و رفع اشكال تلفني آرموو مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. هزينه ي هر دقيقه مشاوره درسي و رفع اشكال تلفني  در آرموو ???? تومان مي باشد. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره  و رزومه و ساعات كاري مشاوران اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

مسير يادگيري لذت بخش و موفقيت آميز

پيمودن قدم هاي كوچك، طي كردن مسير هاي طولاني را آسان مي كند.

ماموريت آرموو در مشاوره درسي و رفع اشكال

ما در آرموو هستيم تا يادگيري را براي دانش آموزان لذت بخش كنيم، انگيزه آنان را افزايش دهيم و اعتماد به نفسشان را با روش هاي خود آموز ،تثبيت كنيم تا با كسب موفيقت در دروس، نگراني و استرس و اضطراب را از دانش آموز و خانواده شان دور كرده و محيطي آرامش بخش را به آنان هديه دهيم. ما در تلاش خواهيم بود تا در هر زمان و مكان كه شما بخواهيد از طريق تلفن براي رسيدن به اهداف بلند درسي و آموزشي تان در كنار شما باشيم.

 

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني درسي و رفع اشكال (02145298) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

 

منبع: https://www.armoo.co/solve-lesson-problems/

 

حاشيه‌هاي سعداله اميرشقاقي

۵۱ بازديد

حاشيه‌هاي سعداله اميرشقاقي

دور و اطراف اين مرد كه ثروت چند صد ميليارد دلاري دارد حاشيه هاي زيادي وجود دارد و هر روز در موردش يك حاشيه‌ي جديد ساخته مي‌شود اما شايد براي شما جالب باشد بدانيد كه اين حواشي كه اطراف اميرشقاقي وجود دارد.

فقط به ايران ختم نمي شود و به نظر مي رسد سعداله اميرشقاقي در تركيه نيز فرد مشهوري است و پاپاراتزي ها او را دنبال مي كنند تا بتوانند براي روزنامه هايشان مطلب جمع كنند.

شايد بتوان گفت يكي از اتفاقاتي كه بسيار در دنياي مجازي و اينستاگرام پخش شد حضور امير تتلو خواننده‌ي پر حاشيه‌ي ايراني ساكن استانبول در ميهماني اسداله است.

به نظر مي رسد در يكي از ميهماني هاي شبانه‌ي دكتر كه در كشتي برگزار شده، تتلو نيز حضور داشته است و درست پس از اين  ميهماني است كه تتلو سايت پيش بيني خودش را به نام تتل بت افتتاح مي‌كند!

 

شروع فعاليت سعداله امير شقاقي

براي اولين بار سعداله امير شقاقي و پسرش يعني مونتيگو سايت شرط بندي خود را به نام بت بال 90 را تاسيس كردند و در يك مدت كوتاه به لطف تبليغات اينستاگرامي اين سايت توانست تعداد زيادي كاربر به دست آورد.

پس از اين اتفاق اين دو تصميم گرفتند كه علاوه بر فعاليت خود به عنوان يك موسس سايت شرط بندي اسكريپت، هاست و دامين به علاقه مندان تاسيس سايت پيش بيني بفروشند.

اين كار توانست سود بسيار خوبي براي اين خانواده به ارمغان بياورد و سرمايه‌ي اين خانواده را به چند صد ميليارد دلار برساند.

 

اينستاگرام سعداله اميرشقاقي

سعداله اميرشقاقي درست مانند ساير مديران سايت هاي شرط بندي يك صفحه ي اينستاگرامي با تعداد فالوئرهاي بالا دارد در حال نوشتن اين مقاله تعداد فالوئرهاي اين پيج: 170 هزار نفر است. او در پيجش در مورد لايف استايل و مدرسه ي رقصي كه دارد پست مي گذارد. آي دي او در اينستاگرام sait_emir است.

سعداله اميرشقاقي خلبان نيز هست و در اينستاگرامش پست ها و استوري هايي در ارتباط با پرواز كردنش  با فالوئرهايش به اشتراك مي‌گذارد.

منبع : nhljerseys

 

 

 

افزودني هاي صنعت بتن

۵۱ بازديد

افزودني هاي صنعت بتن

vkmj_e2.jpg

مواد شيميايي كه در فرآيند اختلاط بتن به آن افزوده شده و سبب ايجاد برخي تغييرات اساسي و مثبت در اين ماده مي شوند، افزودني هاي صنعت بتن نام دارند. اين مواد به اندازه پنج درصد وزن سيمان موجود در بتن به اين تركيب اضافه شده و داراي انواع مختلفي هستند. شتاب دهنده ها، فوق روان كننده ها، كند گير كننده ها، مواد افزودني كاهنده آب، مواد مضاف هوازا، افزونه ها و فيلرها همگي از جمله افزودني هاي بتن به شمار مي آيند. مواد افزودني از نمك ها، پليمرهاي قابل حل، كاني هاي غير قابل حل و ترسازها تشكيل مي شوند. از آن جايي كه مواد افزودني كارايي را بهبود بخشيده و سبب تسريع يا تعويق زمان گيرش و نيز افزايش مقاومت و كنترل آن مي شوند، تاثير به سزايي در افزايش كيفيت بتن توليد شده خواهند داشت. مواد افزودني مي توانند مقاومت بتن در برابر ترك خوردگي حرارتي، يخ زدگي، انبساط قليايي سنگدانه و محلول هاي اسيدي و سولفاتي را افزايش دهند. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي چند مورد از افزودني هاي صنعت توليد بتن بپردازيم.

ليگنو سولفونات كلسيم

ليگنو سولفونات ها در واقع پلي الكتروليت هاي آنيوني هستند كه محلول در آب بوده و محصول فرآوري سولفيت خمير چوب نرم محسوب مي شوند. از جمله موارد استفاده اين سورفاكتانت هاي آنيوني طبيعي صنايع سراميك، نفت و گاز، مواد شيميايي، ساخت و ساز و افزودني خوراك دام ها مي باشد. ليگنو سولفونات كلسيم به صورت پودر آمورف با رنگ قهوه اي مايل به زرد توليد مي شود و داراي خاصيت پراكندگي، اتصال دهندگي و امولسيون كنندگي است. در هنگام خريد لينگو سولفونات كلسيم بايد به كاربرد اين ماده توجه كنيد.؛ دوز مطلوب اين ماده بر اساس استفاده آن در سيمان بتني يا تخته هاي چوبي و ... متفاوت است. از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان گيرنده، پراكنده كننده، مايع ساز يا سورفكتانت در صنايع مختلف استفاده مي شود. يكي از اصلي ترين كاربردهاي اين ماده استفاده از آن به عنوان پلاستيسيسترها در ساخت بتن است كه موجب مي شود بتن قوي تر شده و با آب كم تري توليد شود. همچنين از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان سركوب‌كننده گرد و غبار، مواد شيميايي به كار رفته در كشاورزي، لجن حفاري چاه هاي نفتي و توليد گچ تخته استفاده مي شود. اين ماده در آفت‌كش ها، رنگ ها، كربن فعال و ديگر مواد جامد و غير محلول نيز به كار رفته و سبب پخش شدن اين محصولات مي شود.

پلي نفتالين سولفونات

اين ماده نوعي پخش كننده سورفكتانت آنيوني است كه خورنده، ضد يخ، كاهش دهنده آب، مقاومت اوليه، جذب هوا و ... بوده و سبب كاهش نقطه انجماد مي شود؛ بنابراين از يخ زدگي بتن جلوگيري كرده و در پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در فصل سرما بسيار مناسب است. اين ماده فوق روان كننده در تهيه بتن سيال مورد استفاده قرار گرفته و در پل ها، سدها، بزرگراه ها، تونل ها و پروژه هاي ساختماني به كار مي رود. مهم ترين كاربرد اين ماده، استفاده در تهيه ملات خشك و افزايش مقاومت و سياليت بتن مي باشد. از ديگر كاربردهاي پلي نفتالين سولفونات در صنعت ساختمان مي توان به استفاده به عنوان ماده اوليه در افزودني هايي چون شتاب دهنده مركب ، ضد يخ و عقب انداز اشاره كرد. اين ماده مزيت هاي زيادي دارد؛ از جمله اين كه با كاهش 25 درصدي آب، به بهبود كارايي بتن كمك كرده و عمليات ساخت و ساز را آسان تر مي كند. همچنين مقاومت بتن را افزايش داده و سازگاري خوبي با ساير مواد تشكيل دهنده دارد. غير سمي بودن، تحريك كننده و راديواكتيو، غير قابل اشتعال و انفجار و ايمني بالا از ديگر مزايا و ويژگي هاي اين ماده است كه موجب افزايش ميزان فروش پلي نفتالين سولفونات شده است.

بنزوات سديم

يكي از مواد نگهدارنده پر كاربرد به ويژه در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، بنزوات سديم نام دارد. اين ماده در حقيقت نمك اسيد بنزوئيك بوده و به طور طبيعي در چاي‌ ها و برخي از ميوه ها (مانند زغال اخته، آلو و سيب) و سبزيجات وجود دارد. بنزوات سديم كه به صورت پودر كريستالي سفيد رنگ توليد مي شود، از رشد باكتري ها جلوگيري كرده و مدت زمان نگهداري مواد را افزايش مي دهد. از اين ماده نگهدارنده در لوازم آرايشي، شيريني هاي ميوه اي، انواع نوشيدني هاي اسيدي، انواع مربا، سالادهاي بسته بندي و غذاهاي اسيدي استفاده مي شود. از ديگر كاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده در برخي داروها مانند شربت سرفه و برخي قرص ها اشاره كرد. اين ماده همچنين در نوشابه ها جهت افزودن طعم به نوشيدني  ها و تغيير اسيديته آن ها به كار مي رود. بر خلاف باور عمومي و اطلاعاتي كه به اشتباه منتشر شده اند، اين ماده سمي و مضر نبوده و هيچ آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي كند. شما مي توانيد براي خريد بنزوات سديم به سايت شركت بازرگاني پيشگامان شيمي مراجعه نماييد.

 

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

۵۳ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

۵۲ بازديد

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيم؟

هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند كه نام و يا لوگو شركت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، كه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يكي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ كسب و كار به شمار مي آيد.

 سه نكته كليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:

·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.
·به خدمت و يا محصول كسب و كار شما مرتبط باشد.
·بايد كسب و كار شما را به خوبي نمايش دهد.
به منظور موثرتر بودن در تبليغات كسب و كار و برند شما، يك هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني كه گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مكان هايي هستند كه شركت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينكه هديه شما يك خودكار ارزان يا يك هديه گران باشد تقريبا ريسك يكساني دارند.
استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي كه يك هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.
ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليكه از آن استفاده مي كند مي بينند و يك توصيه مثبت براي كسب و كار شما صورت مي گيرد.
استفاده كوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يك هديه تبليغاتي الزاما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يك نوشيدني يا اسنك با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي كساني كه خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي كنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي كوتاه مدت و يك هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده كنيد.
اغلب شركت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا كساني كه هنوز مي خواهند خريد كنند در نظر مي گيرند.
هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني كه خريد انجام شده است استفاده مي كنند.
كسب و كارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند كه علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.
يكي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است كه با برند شما مرتبط باشد، اين معيار كمك ميكنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شركت شما شود. اين كمك مي كند كه گيرندگان هدايا با فعاليت شركت شما ارتباط بيشتري برقرار كنند. به عنوان مثال: خودكار ها يكي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شركت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.
اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده كه كمك مي كند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودكار را انتخاب كنيد.

كرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يك متخصص پوست هستيد.

كيت كمك هاي اوليه با برند شما ،اگر كار شما مرتبط با كلينيك يا بيمارستان باشد.

خودنويس تبليغاتي و خودكار تبليغاتي   و  روان نويس تبليغاتي و كاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شركت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.

كيت كمك هاي جانبي جاده اي براي شركت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.

ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يك رستوران يا شركت توليد كننده مواد غذايي.

وسايل الكتريكي براي شركت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.

برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.

تيشرت تبليغاتي پوشاك و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليكه برند شما بر روي آنها قرار دارد.

به طور كلي محصول تبليغاتي شما بايد هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شركت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يك خوراكي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند كار يك هدف كوتاه مدت را انجام دهد.

اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي كار كند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شركت شما بهبود ببخشند. اما يك هديه معيوب و يا بي كيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از كسب و كار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.

تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يك سال يا بيشتر و  در اكثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.

بهتر است كه با مقداري سرمايه گذاري يك هديه با كيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شركت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند

 

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

۴۵ بازديد

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در كنكور كار هركسي نيست چون اصلاً كار راحتي نيست.

خيلي‌ها فكر مي‌كنند كه چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه كنكور نيز باشند در صورتي كه هيچ يك از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درك نمي كنند ابتدا بيايم كمي موضوع كنكور و مدرسه را بررسي كنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي كار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد كمتري دارند ثانيا هر درسي يك كتاب خاص دارد و هر درس يك روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل كنيد يعني كار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به كنكور از اين ديد نگاه كنيم چند ده كتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

اگر از اين ديد به كنكور نگاه كنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينكه در وضعيت كنكور قرار گيريد درك خواهيد كرد. حال سوال مي شود كه چگونه است كه هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند كه از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند كار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود كه مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط كتاب‌ها باشند چون كتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت كامل و خوب معرفي كردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان كم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينكه خيلي از دانش آموزان تا اسم كنكور مي آيد استرس مي گيرند و نگران كنكور خود مي شوند و به اصطلاح از كنكور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور كه براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شكست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به كمك يك تير و كمان يك تانك را از پاي در بياوريد پس براي اينكه در كنكور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و كارآمدي داشته باشيد

موفقيت در كنكور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين كمك به شما خواهد بود منابع آموزشي كامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي كند آموزش كامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض كنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا كرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر كسي نباشد كه در اين مسير به شما كمك و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي كه دوست داريد را تهيه ميكنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد كه به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يك موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي كنند و در مسير تاريك شما به سمت كنكور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌كنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد كنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است كه در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود كه اين الگوها به ما در حل سوالات كمك بسياري مي‌كند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است كه با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يك مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج كردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد كه راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به كارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشكال در كتاب ها وجود دارند كه به صورت دو بعدي قابل درك نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است كه دانش‌آموزان تست هايشان را كنار مي‌گذارند چون درك كردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل كردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشكال برطرف كرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش كنكور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش كه موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده كرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در كنار همه اين موارد وجود يك مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شكست دادن كنكور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار كرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از سايت حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در كنكور با روش حرف آخر